استفاده از مواد مخدر صنعتی در برخی آرایشگاه‌های زنانه

به گزارشافکارنیوز،غلامحسین حیدری در همایش پیشگیری از تولید، توزیع و استعمال قرص‌های روان‌گردان‌ که به منظور اطلاع‌رسانی و ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی در زمینه ناهنجاری‌های اجتماعی به ویژه در زمینه مواد مخدر با حضور آرایشگرهای بانوان یزد برگزار شد، یکی از معضلات جامعه امروز را استعمال مواد مخدر به‌خصوص نوع جدید و صنعتی آن دانست.

وی بیشترین زندانیان استان یزد در رابطه با مواد مخدر زندانی هستند، اظهار کرد: بسیاری از زندانیان مرتبط با مواد مخدر به حبس ابد، حبس‌های سنگین ۱۵ تا ۲۰ سال یا اعدام محکوم شده‌اند.

وی افزود: اعتیاد به مواد مخدر در اکثر افراد با مصرف تفننی شروع می‌شود و در ابتدای امر افراد جامعه به این مساله توجهی ندارند و زمانی متوجه می‌شوند که در گرداب اعتیاد گرفتار شده‌اند.

حیدری یکی از مصرف‌کنندگان مواد مخدر صنعتی جدید خصوصاً شیشه را زنان و دختران عنوان کرد و گفت: یکی از محل‌هایی که امکان اعتیاد زنان وجود دارد، آرایشگاه‌های زنانه است که معمولاً برای کاهش درد از مواد مخدر که به صورت انواع قرص‌های روانگردان است، استفاده می‌کنند.

وی عنوان کرد: تمام اقشار جامعه باید با تبعات این بلای خانمانسوز که منجر به فروپاشی نظام خانواده و نابودی فرد میشود، آشنا شوند.