استخدام ۶۵۰ نفر در فولاد مبارکه اصفهان

به گزارش افکارنیوز، شرکت فولاد مبارکه اصفهان به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از میان واجدین شرایط مرد در مقاطع تحصیلی دیپلم و فوق دیپلم، از طریق برگزاری آزمون کتبی، آزمون مهارت و مصاحبه فنی، طب صنعتی، آزمون توانایی جسمانی و گزینش، به صورت قرارداد موقت طبق ضوابط قانون کار و تأمین اجتماعی اقدام به جذب نیرو می نماید.

شرایط عمومی:


تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
تدین به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
نداشتن سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد
عدم اعتیاد به مواد مخدر به تأیید مراجع ذیصلاح
عدم اشتغال و تعهد خدمت به دستگاه‌های دولتی و نهادهای انقلاب اسلامی و نیز عدم بازخرید خدمت و مستمری بگیر
داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی دائمی یا معافیت دائم غیر پزشکی
داشتن حداقل ۱۸ سال تمام شمسی تا تاریخ ۰۱/۰۸ / ۱۳۹۲(متولدین تا تاریخ ۰۱/۰۸ / ۱۳۷۴)
داشتن تندرستی و توانائی کامل جسمی و روحی جهت انجام فعالیت‌های شغلی طبق تأیید مرکز بهداشت حرفه‌ای شرکت فولاد مبارکه
تایید پذیرفته شدگان توسط هسته گزینش شرکت فولاد مبارکه

شرایط اختصاصی:


داشتن مدرک تحصیلی دیپلم یا فوق دیپلم مطابق با مفاد مندرج در این آگهی
دارا بودن حداقل معدل کل ۱۳
حداکثر سن ۲۴ سال(متولدین ۰۱/۰۸ / ۱۳۶۸ به بعد) و حداکثر ۲۵ سال برای متقاضیان فوق دیپلم با کد ثبت نام ۱۰

تسهیلات سنی:


الف - مدت خدمت نظام وظیفه انجام شده به حداکثر سن اضافه می گردد.
ب - متقاضیانی که در شرکت‌های پیمانکاری مستقر در فولاد مبارکه اشتغال دارند به ازاء هر سال سابقه در شرکت فولاد مبارکه(به شرط پرداخت حق بیمه) تا سقف ۴ سال به حداکثر شرط سنی اعلام شده اضافه می‌گردد. این دسته از داوطلبین می بایست فرم ” تایید سابقه فعالیت در شرکت های پیمانکار” را از واحد خدمات پرسنلی پیمانکاران تحویل و پس از تکمیل و اخذ تاییدیه مربوطه نسبت به تحویل فرم، حداکثر تا آخرین روز مهلت ثبت نام به واحد خدمات پرسنلی پیمانکاران اقدام نمایند.
ج - فرزندان معظم شهدا و جانبازان بالای ۲۵% که از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان معرفی می شوند تا سقف ۵ سال به حداکثر سن اضافه می شود.

تذکر: در هر صورت سن داوطلبان مشمول تسهیلات فوق نمی بایست از ۳۰ سال بالاتر باشد.

متقاضیان می بایست بومی یکی از استان های اصفهان یا چهار محال بختیاری باشند.

تبصره: متقاضی بومی به متقاضیانی اطلاق می گردد که دارای حداقل یکی از شرایط زیر باشند:

الف: محل صدور شناسنامه آنها یکی از شهرستان های این دو استان باشد.
ب: محل اخذ دیپلم آنها یکی از شهرستان های این دو استان باشد.

محدوده جغرافیایی سکونت برای متقاضیان، حوزه سرویس‌های عمومی ایاب و ذهاب فعلی شرکت می‌باشد و شرکت فولاد مبارکه هیچگونه تعهدی در قبال ارائه سرویس ایاب و ذهاب به افرادی که خارج از این محدوده ساکن می باشند را نخواهد داشت و هیچ گونه مسیر سرویس دهی یا ایستگاه جدیدی اضافه نخواهد شد.

تذکر: محدوده سرویس دهی شامل: اصفهان، شهرکرد، بروجن، مبارکه، شهرضا، شاهین شهر، زرین شهر، سپاهان شهر، بهارستان، فولادشهر، نجف آباد، باغ بهادران، خمینی شهر، کلیشاد، زازران، ولاشان، چمگردان، سده لنجان، ورنامخواست، دیزیچه، صفاییه، قهنویه، حسن آباد، دهنو، کرکوند، مجلسی، طالخونچه، دهاقان، پوده، خوراسگان، سیاهبوم، یزدآباد، سفید دشت، چرمهین، کچوییه، سهر و فیروزان، کلیسان، کافشان، زفره، قلعه قاسم، دهسرخ، اراضی، باغملک، لنج، زیبا شهر، نکو آباد، اسماعیل ترخان، وینیچه، لاو حوض ماهی، قمیشلو، درچه، سورچه، قهه، یزدان شهر، قهدریجان، قلعه لایبید، قلعه قاسم، علی آباد جمبزه، حسین آباد کرسگان، امیرآباد یزدانشهر، بلداجی و فرخ شهر می گردد.
دانلود سوالات استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام:


تکمیل فرم اینترنتی تقاضای ثبت نام که می بایست با دقت تکمیل گردد.
اسکن آخرین مدرک تحصیلی منطبق با شرایط آگهی جذب
اسکن صفحه اول شناسنامه(در صورت داشتن توضیحات، اسکن صفحه توضیحات نیز ضمیمه شود)
اسکن پشت و روی کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم غیر پزشکی

توضیح: لازم به یادآوری است که تاریخ صدور مدرک تحصیلی و کارت پایان خدمت یا معافیت می‌بایست قبل از تاریخ اتمام مهلت ثبت نام در آزمون باشد.

اسکن عکس ۴×۳ جدید(با مشخصات ذکر شده در سایت ثبت نام)
پرداخت الکترونیکی مبلغ ۲۰۱,۰۰۰(دویست و یک هزار) ریال بابت ثبت نام و شرکت در آزمون کتبی از طریق سامانه ثبت نام

تذکر: امکان عودت وجه ثبت نام واریز شده به هیچ وجه وجود نخواهد داشت.

نحوه ثبت نام و مهلت آن:

هر یک از متقاضیان با توجه به شایستگی، علاقه، جدول پیوست و شرایط اعلام شده، تنها مجازند یک ردیف از رسته های شغلی(یک کد ثبت نام) مورد نیاز را انتخاب نمایند.
متقاضیان واجد شرایط، می بایست از روز سه شنبه مورخ ۲۳/۰۷ / ۹۲ تا روز یکشنبه مورخ ۲۸/۰۷ / ۹۲ به وب سایتhttp: / / www. mohajertc. irمراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
لازم است متقاضیان قبل از مراجعه به سامانه ثبت نام، نسبت به تهیه مدارک مورد نیاز اقدام نمایند.

زمان توزیع کارت و آزمون:


زمان اخذ چاپ کارت ورود به جلسه آزمون روزهای ۱۴ و ۱۵ آبان ۹۲ می باشد. همچنین آزمون در روزهای ۱۶/۰۸ / ۹۲ و ۱۷/۰۸ / ۹۲ برگزار خواهد شد.
داشتن شناسنامه عکس‌دار یا کارت ملی در روز آزمون الزامی می‌باشد.

تذکر بسیار مهم: متقاضیان می بایست در طول فرآیند جذب جهت آگاهی از اطلاعیه ها و نتایج مراحل مختلف، به صورت مستمر به پایگاه فوق و وب سایت شرکت فولاد مبارکه به آدرسwww. msc. irمراجعه نمایند. لذا عدم اطلاع داوطلب از مراحل و جزییات آزمون جذب، موجب هیچ گونه حقی برای وی نمی گردد.

توضیحات مراحل فرآیند استخدام


فرآیند استخدام شامل مراحل زیر می باشد:

آزمون کتبی: شامل آزمون علمی می شود. سوالات علمی با توجه به ماهیت هر رسته شغلی و رشته های مورد نیاز و مطابق با جدول پیوست طراحی شده و مفاد درسی مورد آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد.

آزمون مهارت و مصاحبه: نفرات برتر در آزمون کتبی به این مرحله راه پیدا می کنند(چند برابر ظرفیت پذیرش در هر رسته شغلی). این مرحله شامل آزمون عملی - مهارتی و مصاحبه فنی - تخصصی در ارتباط با رسته شغلی انتخاب شده می باشد.

طب صنعتی: با استخراج نمرات مراحل قبل و محاسبه امتیاز نهایی متقاضیان(با احتساب ضریب وزنی هر مرحله) نفرات برتر به تعداد درج شده در اطلاعیه استخدامی جهت انجام معاینات طب صنعتی دعوت خواهند شد.

آزمون توانایی جسمانی: در صورت تایید فرد در مرحله طب صنعتی تست های استاندارد ورزشی با هدف اطمینان از توانایی انجام وظایف شغلی برگزار می گردد.

تشکیل پرونده و گزینش: تشکیل پرونده(شامل: استعلام مدارک ارائه شده، آزمایش عدم اعتیاد به مواد مخدر، عدم سوء پیشینه و ……….) و گزینش(مصاحبه و تحقیقات محلی) برای تایید شدگان مرحله قبل انجام می گردد.

شروع به کار: در صورت موفقیت آمیز بودن نتایج مراحل قبل، جهت شروع به کار از افراد در رسته شغلی انتخاب شده دعوت به عمل خواهد آمد.

تذکرات آگهی:


از فرزندان معظم شهدا و جانبازان ۲۵% و بالاتر، در صورت شرکت در آزمون و قرار گرفتن در لیست مورد تایید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، در چهارچوب سهمیه های قانونی و شرایط مندرج در اطلاعیه جذب جهت ادامه مراحل دعوت بعمل می آید.

با توجه به استعلام مدرک تحصیلی از مراجع ذی صلاح به تقاضای داوطلبان دارای مدرک تحصیلی پایین‌تر و بالاتر از مدارک اعلام شده در این آگهی و همچنین مدارک معادل ترتیب اثر داده نخواهد شد.

با توجه به اینکه آزمونها، ارزیابی نتایج، تعیین محل فعالیت و عنوان شغلی پذیرفته شدگان نهایی بر اساس رسته شغلی انتخاب شده توسط متقاضی انجام می شود لازم است متقاضیان با دقت بالا و با توجه به علائق فردی نسبت به انتخاب رسته شغلی اقدام نمایند. بدیهی است امکان تغییر رسته شغلی در طول فرآیند جذب و در طول اشتغال(با درخواست شخصی) امکان پذیر نمی باشد.

پذیرفته شدگان نهایی در کد ثبت نام ۱۰ با مدرک فوق دیپلم صرفا در مشاغل اپراتوری به کارگیری خواهند شد.

مدارک و مستندات مورد نیاز اعلام شده در این اطلاعیه، تا زمان کنترل مدارک دریافت نمی گردد و با تکیه بر اصل اعتماد و صداقت، اطلاعات اعلام شده از طرف متقاضیان(شامل شرایط اعلام شده در جدول رسته های شغلی) ملاک عمل قرار می گیرد. چنانچه در هر زمان، خلاف اطلاعات اعلام شده توسط داوطلب محرز گردد، داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد و در صورت شروع به کار از ادامه اشتغال وی جلوگیری و قرارداد وی فسخ خواهد گردید.

در صورتیکه در طول فرآیند جذب یا پس از شروع اشتغال، داشتن مدرک بالاتر برای شرکت فولاد مبارکه محرز گردد از ادامه فرآیند جذب جلوگیری یا قرارداد فرد فسخ می گردد.

متقاضیانی که قبلاً در آزمون‌های جذب نیروی فولاد مبارکه شرکت نموده و پذیرفته نشده‌اند، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم می‌توانند مطابق مفاد این اطلاعیه مجدداً در این آزمون شرکت نمایند و هیچ تقاضای دیگری معتبر نخواهد بود.

مواد آزمون کتبی علمی شامل دروس عمومی(ریاضی، زبان انگلیسی، دانش کامپیوتر، ادبیات فارسی و هوش و استعداد تحصیلی) به میزان ۲۵ درصد و دروس تخصصی(سوالات تخصصی هر رسته شغلی) به میزان ۷۵ درصد از امتیازات آزمون کتبی می باشد. ضمنا آزمون دارای نمره منفی و بصورت چهارگزینه ای خواهد بود.

شرکت فاقد منازل مسکونی، خوابگاه و … بوده و تعهدی در قبال اسکان پذیرفته‌شدگان نخواهد داشت.

معاینات طب صنعتی و آزمون های توانایی جسمانی با معیار توانمندی فردی برای فعالیت در مشاغل مورد نیاز صورت می پذیرد. لذا عدم موفقیت در این مرحله به منزله منتفی شدن فرآیند جذب می باشد.

نیاز های اعلام شده در رسته های مختلف اطلاعیه بر اساس ساختار سازمانی مصوب شرکت بوده و هرگونه درخواست شخصی مبنی بر تغییر رسته استخدامی و رده شغلی مرتبط با ارتقا تحصیلی فرد پس از جذب، از نظر شرکت مردود بوده و در این خصوص تعهد محضری مبنی بر عدم ارائه مدرک بالاتر اخذ خواهد گردید.

متقاضیان بومی شهرستان مبارکه و فرزندان کارکنان بازنشسته شرکت فولاد در شرایط مساوی در اولویت جذب قرار خواهند گرفت.

تعیین محل اشتغال پذیرفته شدگان نهایی بر اساس نیاز در هریک از واحدهای شرکت یا تابعه، در اختیار شرکت فولاد مبارکه بوده و قابل تغییر نمی باشد.
متقاضیان جهت اطلاع از منابع آزمون و سایر جزییات می توانند نسبت به بارگیری فایل راهنمای آزمون که همزمان با ثبت نام در پایگاهhttp: / / www. mohajertc. irموجود می باشد اقدام نمایند.
دانلود سوالات استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان


شرکت افراد در آزمون مهارت منوط به ارائه گواهینامه های مذکور در زمان ثبت نام می باشد.

لینک آگهی

جدول نیازهای منابع انسانی شرکت فولاد مبارکه در مقطع دیپلم و فوق دیپلم

رسته شغلی کد ثبت نام مقطع رشته – گرایش تعداد نیاز توضیحات
ماشین افزار ۱۰ فوق دیپلم مکانیک - ساخت و تولید و قالب سازی ۱۹ صرفا جهت اشتغال در مشاغل اپراتوری
تاسیسات ۱۱ دیپلم مکانیک - تاسیسات ۵۵ افراد با تخصص لوله کشی صنعتی(Fitter) در اولویت قرار می گیرند.
جوشکاری عمومی و تخصصی ۱۲ دیپلم مکانیک - صنایع فلزی ۲۶ افراد جوشکار و گوج زن به روشهای TIG و MIG و جوشکار برق و جوشکار استیلن در اولویت قرار می گیرند.
اپراتور تولید، تعمیرات وجرثقیل ۱۳ دیپلم مکانیک - صنایع فلزی ۷ افراد دارای تخصص برشکاری در اولویت قرار می گیرند.
۱۴ دیپلم مکانیک - ساخت و تولید ۹۴ صرفا جهت اشتغال در ناحیه آهن سازی
۱۵ دیپلم مکانیک - ساخت و تولید - مکانیک خودرو - صنایع فلزی - تاسیسات ۱۱۶
۱۶ دیپلم برق - الکتروتکنیک ۴۳
۱۷ دیپلم برق - الکترونیک ۴۳ افراد دارای تجربه در زمینه تاسیسات حرارت مرکزی و تهویه مطبوع، آسانسورها و درب های برقی و اتوماتیک در اولویت قرار می گیرند.
۱۸ دیپلم متالورژی ۲۲ صرفا جهت اشتغال در ناحیه فولاد سازی و ریخته گری مداوم
۱۹ دیپلم ریاضی و فیزیک ۵۲ صرفا جهت اشتغال در ناحیه آهن سازی و فولادسازی
آزمایشگاه شیمی و متالورژی ۲۰ دیپلم ریاضی و فیزیک - تجربی - شیمی - متالورژی ۵
اپراتور مکانیزم سنگین و نیمه سنگین ۲۱ دیپلم کلیه رشته ها ۸ * داشتن گواهینامه پایه یک یا ویژه جرثقیل یا بیل مکانیکی الزامی می باشد.
بازرسی و کنترل کیفی ۲۲ دیپلم متالورژی، مکانیک ۵
آتش نشان ۲۳ دیپلم آتش نشانی - برق – مکانیک –ریاضی - متالورژی - صنایع شیمیایی ۱۰
بسته بندی و بارگیری محصولات و جرثقیل ۲۴ دیپلم مکانیک، متالورژی ۶۹ افراد دارای گواهینامه ویژه لیفتراک و جرثقیل در اولویت هستند.
متصدی انبار کالا ۲۵ دیپلم برق، مکانیک، حسابداری ۳
نسوزکاری ۲۶ دیپلم سرامیک، متالورژی، عمران ۷۳ داشتن توانایی جسمانی و فیزیکی بالا الزامی بوده و افراد دارای تخصص بنایی و نسوزچینی در اولویت می باشند
جمع: ۶۵۰