از آتش گرفتن پژو پارس تا کلاهخود موتورسواران!
گروه اجتماعی

- جلسه علنی شورای شهر که روز گذشته با حضور سردار رحیمی، رییس پلیس راهور و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد با حاشیه‌های جالب بسیاری همراه بود. که خبرنگارافکارنیوزبه تعدادی از آنها اشاره می‌کند:

• سردار رحیمی در این جلسه اعلام کرد: حدود ۱میلیون خودرو فرسوده در پایتخت وجود دارد که از این تعداد، ۵۰هزار تاکسی فرسود هستند. این آمار در حالی از سوی او اعلام شد که سید جعفر هاشمی تشکری صراحتا آن را رد و تعداد تاکسی های فرسوده پایتخت را همان ۱۷هزار عنوان کرد. همین اتفاق به بحثبی نتیجه‌ای میان آنان بدل شد.

• در بین نظرات اعضای شورا درباره وضعیت ترافیک و خودروها در پایتخت، مختاباد که گویی به تازگی خودرو پژو پارس خریداری کرده است درد دلش تازه شد و ۱۵دقیقه ای درباره مشکلات این خودرو صحبت کرد. درحالی که مختاباد از آتش گرفتن و مشکلات فنی پژو پارس حرف می زد، سلطانی فرد با اشارات سر و صورت و … در نهایت به او فهماند که در اشتباه است و این مشکلات مربوط به پژو ۴۰۵ بوده … نکته جالبتر اینکه در صدم ثانیه مختاباد حرف و موضع خود را تغییر داد و ….

مختابادکه یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر است، با ابراز نگرانی از ایمن نبودن شرایط برای موتورسوارن، گفت: موتورسواران ما از «کلاهخود» استفاده نمی کنند و همین حرف باعثشد تا با خنده ای طولانی خستگی از تن همه در آید.

• سردار طلایی که در غیاب مسجد جامعی اولین روز مدیریت خود را سپری می کرد، با خوشحالی و خنده جلسه را به پایان رساند و همه بحثها را ختم بخیر کرد. وی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه روز اول چطور بود، خنده ای کرد و گفت: به لطف خدا همه اعضا امروز خوب بودند و مشکلی نداشتیم.

" البته دوستی نیز در حاشیه این جلسه صحبت درباره استاندارد سوخت خودروها را آغاز و یورو ۲ را برعکس، جایگزین یورو ۴ کرد.