گرکانی: قوه قضائیه مهم‌ترین رکن ایجاد و استقرار امنیت

به گزارشافکارنیوز،در این مراسم رئیس دیوان عالی کشور ضمن قدردانی از سعید عمرانی، مدیرکل سابق امور دفاتر و شعب دیوان عالی کشور و همچنین خیر مقدم به حجت الاسلام قاصدی اظهار داشت: امسال سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است و جا دارد مردم و مسئولین با اتحاد و همدلی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و عملیاتی کردن شعار امسال و تحقق حماسه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی تلاش مضاعف کنند.

وی افزود: قوه قضائیه مهم‌ترین رکن ایجاد و استقرار امنیت در کشور است، خصوصاً دیوان عالی کشور باید در این راستا بیش از پیش تلاش کند و در همین‌جا از قضات عالی رتبه دیوان که با آراء متقن خویش در برقراری امنیت کشور نقش فعالی ایفاء می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنم.

رئیس دیوان عالی کشور تصریح کرد: همکاران عزیزی که در سراسر کشور در سمت قضاوت به جامعه اسلامی خدمت می‌کنند را به رعایت بیشتر اخلاق اسلامی و جلب اعتماد شهروندان و اجرای عدالت توصیه می‌کنم.

آیت‌الله گرکانی در ادامه اذعان داشت: در خصوص تودیع و معارفه‌ها نیز عرض می‌کنم این منصب‌ها برای اشخاص دائمی نیستند و هر کس بتواند با استفاده از این منصب‌ها به جامعه اسلامی خدمت کند و رضایت پروردگار متعال و مردم را جلب کند شایسته بهشت و رضوان الهی می‌شود.

وی در پایان از حجتالاسلام و المسلمین شبیری ریاست سابق شعبه ۱۵ دیوان و سعید عمرانی مدیرکل سابق امور دفاتر و شعب دیوان عایل کشور تقدیر و تشکر کرد و ضمن خوشآمد به حجتالاسلام قاصدی، مدیرکل امور دفاتر و شعب دیوان، موفقیت ایشان را از درگاه خداوند سبحان خواستار شد.