توقیف ۳ خودرو حامل کالای قاچاق

به گزارشافکارنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت اظهار داشت: در راستای برقراری امنیت اجتماعی و برخورد با پدیده قاچاق کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در بازرسی از یک اتوبوس ۳ هزار و ۶۰۰ نوع پوشاک خارجی قاچاق کشف کردند.

علی شیبانیان افزود: در همین راستا از یک اتوبوس دیگر ۳۶ جفت کفش ورزشی و یک‌هزار و ۹۲ نوع پوشاک خارجی که همگی به صورت قاچاق حمل می‌شدند نیز توسط ماموران کشف شد.

وی ادامه داد: همچنین ماموران در ایست و بازرسی در یکی از جاده‌های این شهرستان به یک تانکر نفتکش مظنون و در بازرسی از آن ۷۰ نوع پوشاک خارجی، ۶۵ جفت کفش ورزشی اسپورت قاچاق، ۵۶ چاقوی غیرمجاز و ۱۰ باطوم کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت تصریح کرد: در مجموع ۴ هزار و ۷۶۲ نوع پوشاک، ۱۰۱ جفت کفش خارجی، ۵۶ چاقوی غیرمجاز و ۱۰ باطوم کشف و دو اتوبوس و یک تانکر نفت‌کش توقیف شدند.

شیبانیان با اشاره به اینکه قاچاق کالا عواقب شومی از جمله بیکاری، فلج کردن اقتصاد داخلی، برهم زدن نظم و امنیت جامعه و در نهایت وقوع جرایم متعدد دیگری را به دنبال دارد، از شهروندان درخواست کرد هرگونه اخبار و اطلاعات در این موارد را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.