افزایش تعرفه دفاتر خدمات الکترونیک

به گزارشافکارنیوز، رضا تقی‌پور درباره موضوعات طرح شده در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: بخش عمده جلسه امروز به بررسی لایحه اصلاحیه مصوبه نحوه محاسبه تعرفه دفاتر خدمات الکترونیکی شهر گذشت؛ لایحه مذکور به صورت یک فوریتی به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع شده بود.

وی با اشاره به اینکه تعرفه دفاتر خدمات الکترونیکی در سال‌های گذشته تغییری نداشته است، گفت: میانگین افزایش پیشنهادی ۲۷ درصد بود اما در نهایت با ۱۵ درصد افزایش موافقت شد که تا پایان سال ۹۳ ثابت خواهد ماند. در این جلسه امروز همچنین بودجه شرکت شهربان نیز مورد بررسی قرار گرفت و سقف پیشنهادی کمیسیون برنامه و بودجه تایید شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه گفت: درباره نوع کار شرکت نیز بحث‌هایی مطرح و قرار شد تا پایان سال مورد بررسی قرار گیرد, به تعبیر دیگر ممکن است در سال ۹۳ شکل کار شرکت شهربان تغییر کند. در جلسه امروز همچنین متمم بودجه سال ۹۲ شهرداری نیز که بخش درآمدهای آن در جلسه گذشته شورا به تصویب رسیده بود مطرح و قرار شد سایر کمیسیون‌ها نسبت به حیطه کاری خودشان نظراتشان را نکات و نظرات لازم را تا روز سه شنبه ارائه دهند.

تقیپور در پاسخ به اینکه آیا صحبتهایی درباره انحلال شرکت شهربان مطرح شد یا خیر گفت: در حال حاضر خدماتی از سوی این شرکت ارائه میشود که باید دید مسئولیتهای آن را به کدام بخش میتوان سپرد بعد درباره انحلال یا تغییر کارکرد آن تصمیم گیری کرد.