جای خالی وزیر جوانان در اولین نشست جوانان

به گزارشافکارنیوز،اولین نشست تخصصی پژوهش و برنامه ریزی در حوزه جوانان، چالش‌ها و راهکارها به مناسبت هفته پژوهش در محل هتل المپیک تهران در حال برگزاری است.

این نشست قرار بود با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان برگزار شود و گفته می‌شد برای وی وقت سخنرانی نیز در نظر گرفته شده بود اما برنامه بدون حضور وی آغاز شد و حسن زاده رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت جوانان در انتهای سخنرانی خود گفت: به دلیل همزمانی برگزاری این نشست تخصصی با جلسه هیأت دولت و حساسیت وزیر برای حضور در جلسات هیأت دولت نتوانستند در این جلسه حاضر شوند.

در تمام دعوتنامه‌ها و اس ام اس‌های ارسال شده از سوی روابط عمومی وزارت جوانان تأکید شده بود: «با حضور وزیر وزیر ورزش و جوانان» این در حالی است که این دعوتنامه‌ها در روز قبل از برگزاری همایش به دست خبرنگاران رسیده بود و در آن زمان مشخص بود که امروز جلسه هیأت دولت است و وزیر در این نشست حاضر نمی‌شود.

اما وزیر محترم چگونه می‌خواهد از حقوق جوانان و از انتظارات آنها در جلسه هیأت دولت دفاع کند و برای آنها سیاست‌گذاری کند در حالیکه در جلسات تخصصی این حوزه که فرصتی برای تعامل رو در رو با مسئولان و منتقدان این حوزه شرکت نمی‌کند؟

امیدوار بودیم پس از یک ماه فعالیت ورزشی و حتی حضور در یک استان برای افتتاح یک استخر این بار چند گام نیز به سوی جوانان بردارد.