سروری: شهرداری برای اضافه هزینه کرد گاردریل بزرگراه امام علی(ع) پاسخگو باشد
گروه اجتماعی

- طی روزهای پس از افتتاح بزرگراه امام علی(ع) موانعی نارنجی رنگ که به نام " استوانه ایمنی فنری " شناخته می شوند برای تفکیک قسمت بی آرتی در بزرگراه نصب شد که پس از چند هفته با توجه به ناکارآمدی این موانع، آنها جمع آوری و بجای آن از گاردریل استفاده شد.

در این خصوص، پرویز سروری عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار «افکار نیوز» ضمن اشاره به هزینه های هنگفتی که برای تعویض " هشدار دهنده های نارنجی "(استوانه ایمنی فنری) با گاردریل در اتوبان امام علی انجام شده است، گفت: اعضای شورای شهر تهران در مورد این مسئله از شهرداری سوال کردند؛ آنها نگفتند که(هشدار دهنده های نارنجی) جمع آوری شده گفتند گاردریل هم به آنها اضافه شده است.

سروری خاطر نشان کرد: ما در حال بررسی هزینه های اضافه کردن گاردریل در میان لاینهای اتوبان امام علی هستیم، شهرداری برای این اضافه هزینه کرد باید به اعضای شورای شهر پاسخگو باشد.

این نماینده سابق مجلس تاکید کرد: اگر اعضای شورای شهر از پاسخهای شهرداری قانع نشوند، با استفاده از روشهای نظارتی این موضوع را پیگیری خواهند کرد. سروری در مورد معضل دیگر شهر تهران، وجود چاله های بیشمار در سطح خیابانها نیز گفت: مناطق شهرداری تهران برای حل این مشکل بودجه سنواتی جداگانه دارند.

وی افزود: با توجه به اینکه آسفالت خیابانها یک عمر مفید دارد بعد از مدتی آسفالت خیابانها باید تعویض شود از این رو بودجه ای برای این امر به شهرداری ها اختصاص داده می شود در عین حال هر چند گاهی نیز آسفالت خیابانها را لکه گیری می کنند.

وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر بسیاری از خیابانهای شهر به خصوص مناطق جنوب شهر چاله دارند گفت: الان هوا سرد است و انجام این کار سخت است اما شهرداری مناطق سالانه آسفالت خیابانها را لکه گیری می کنند. البته حجم کار در مناطق مختلف متفاوت است.

سروری گفت: اعضای شورای شهر نظارت دوره ای بر خیابانهای شهر دارند و اگر مواردی را مشاهده کنند به شهرداری منطقه اعلام می کنند تا برطرف شود. این عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که در بودجه سنواتی شهرداری چه مبلغی برای حل مشکل چاله های شهر در نظر گرفته می شود گفت: در مورد این موضوع تصمیم مستقیم گرفته نشده است.