حاشیه دیدار اعضای شورای شهر با رهبر انقلاب

به گزارش افکارنیوز، هفته گذشته در روز ۲۳ دی‌ماه، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر تهران، شهردار، معاونان و شهرداران مناطق مختلف تهران، باحضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ایرهبر معظم انقلاب اسلامیدیدارکردند.

در این دیدار مقام معظم رهبری توصیه‌ها و نکاتی را در خصوص مسائل مختلف شهری به اعضاء شورا و همچنین شهردار تهران فرمودند.

مجتبی شاکری، عضو جانباز شورای شهر تهران با اشاره به اینکه دیدار با مقام معظم رهبری آرزوی هر فردی محسوب می‌شود، گفت: این دیدار پر از خیر و برکت بود و برای اعضاء شورای شهر تهران مفید بود.

شاکری خاظرنشان کرد: در این جلسه حضرت آقا توصیه‌هایی داشتند ضمن اینکه این جلسه با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

وی گفت: در این جلسه پسر بنده " ثارالله " همراه من بود که مقام معظم رهبری توصیه‌های را به وی داشتند و از اینکه بنده را همراهی می‌کنند از وی تشکر کردند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به آغاز فعالیت شورای چهارم، این دیدار یک موقعیت بسیار ویژه برای اعضای شورای شهر محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: در حالی این دیدار صورت گرفت که اعضای شورای شهر در حال بررسی برنامه ۵ ساله دوم شهرداری تهران هستند و قطعاً توصیه‌ها و نکات مقام معظم رهبری را در برنامه ۵ ساله دوم در نظر خواهند گرفت.

شاکری ادامه داد: نکات بیان‌شده از سوی مقام معظم رهبری بسیار موثر بود و مطالباتی که ایشان از اعضای شورای شهر و شهرداران داشتند باید مورد توجه قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: بسیاری از مباحثمطرح شده از سوی مقام معظم رهبری در گذشته نیز عنوان شده بود که از آن جمله می‌توان به بحثباغات تهران، محیط زیست و معماری ایرانی اسلامی اشاره کرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری از شرایط معماری در شهر تهران رضایت نداشته و در این خصوص اعضای شورای شهر و همچنین شهردار تهران در تلاشند نظرات و نکات مورد نظر حضرت معظم‌له را در خصوص معماری ایرانی اسلامی محقق کنند.

شاکری در پایان با اشاره به برخی دیگر از نکات مطرح شده در دیدار با مقام معظم رهبری گفت: ایشان در این دیدار خطاب به معصومه آباد نیز فرمودند کتاب ایشان تحت عنوان من زندهام را خواندهاند و تقریظی را بر آن نوشتهاند.