پیرهادی: استفاده از شن و ماسه محیط زیست را آلوده می کند

به گزارشافکارنیوز،محسن پیرهادی با اشاره به اینکه در جلسه امروز شورای شهر تهران چند موضوع مهم در دستور کار اعضا قرار خواهد گرفت اظهار داشت: ادامه بررسی برنامه پنج ساله دوم شهرداری و همچنین تعیین نرخ طرح ترافیک سال ۹۳ از موضوعات مهم جلسه امروز شورای شهر است.

وی تصریح کرد: در این جلسه همچنین اعضا شورای شهر پیشنهادات خود را به دولت و مجلس جهت کمک به شهرداری تهران در حوزه حمل‌ونقل خواهند داد.

پیرهادی در ادامه در خصوص اقدامات شهرداری تهران و به خصوص معاونت شهری در زمان بارش برف و باران در شهر تهران اظهار داشت: در این بخش باید مدیریت شود ضمن اینکه سایر دستگاه‌ها نیز از جمله پلیس راهور همکاری لازم را داشته باشد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر شاهد اقدامات خوبی از سوی پلیس راهور و شهرداری تهران در زمان بارش برف و باران هستیم که امیدواریم در آینده نزدیک این تعامل افزایش یابد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه استفاده از نمک و شن در زمان بارش برف و باران منجر به آلودگی زیست محیطی می‌شود، اعضای شورای شهر مخالف استفاده شن و ماسه در زمان بارش باران و برف هستند.

پیرهادی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم شهرداری تهران در زمان بارش برف و باران با استفاده از تمامی امکانات شرایط را فراهم آورد تا شهروندان مشکلی را برای تردد در شهر نداشته باشند.