نجات سارق از میان شعله‌های آتش

به گزارشافکارنیوز،سرگرد اکبر مرادی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت ۶ روز سی‌ام دی ماه عوامل گشت کلانتری هنگام گشت‌زنی در خیابان ۱۶ متری امیری به راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید سفید رنگ که در حال پرسه‌زنی بود، مظنون شدند.

وی با بیان اینکه ماموران با استعلام پلاک این خودرو، دریافتند که این پراید دارای سابقه سرقت است، گفت: ماموران بلافاصله به راننده خودرو دستور توقف دادند، اما راننده جوان توجه نکرده و با افزایش سرعت و ایجاد حرکات مارپیچ، قصد متواری شدن داشت.

رئیس کلانتری ۱۱۱ هفت‌چنار با بیان اینکه ماموران به تعقیب خودروی مسروقه پرداختند، اما سارق توجهی به دستور ایست ماموران نداد، گفت: سارق با سرعت سرسام‌آور از سمت خیابان سه‌راه آذری به محدوده امامزاده عبدالله(ع) تغییر مسیر داد که ناگهان با توجه به سرعت زیاد، با یک عابر پیاده برخورد و پس از آن به دلیل برخورد با جدول، واژگون می‌شود.

وی با بیان اینکه خودروی پراید پس از واژگونی از قسمت جلو دچار آتش‌سوزی شد، گفت: ماموران پس از آتش‌سوزی این خودرو، بلافاصله متهم را از داخل آتش بیرون کشیده و با استفاده از کپسول آتش‌نشانی تعبیه شده در داخل خودروی پلیس، نسبت به مهار این آتش اقدام کردند.

مرادی با بیان اینکه پس از دستگیری سارق و آغاز تحقیقات مشخص شد که خودرو متعلق به زنی به نام «ساناز» است، گفت: این مالباخته با حضور در کلانتری عنوان کرد که خودروی پرایدش از جلوی در منزلش به سرقت رفته است.

رئیس کلانتری ۱۱۱ هفتچنار با بیان اینکه بررسی از سارق جوان نشان داد که این متهم یک سال قبل نیز به علت سرقت خودرو، به زندان افتاده و تنها حدود یک ماه است که از زندان آزاد شده و در این مدت نیز اقدامات مجرمانه خود را در راستای سرقت خودروها آغاز کرده است، گفت: متهم به همراه پرونده متشکله در اختیار ماموران پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار دادند.