زمان اعزام دانش‌آموزان به سفر عمره

به گزارشافکارنیوز،ساعد رمضانعلی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با اشاره به اعزام دانش آموزان عضو این تشکل دانش آموزی به سرزمین وحی گفت: کاروان محبان الرسول(ص) که متشکل از ۱۰۰ دانش آموز و ۶ مربی می باشد روز یکشنبه ۲۷ بهمن ماه به سرزمین وحی اعزام می شوند.

رمضانعلی خاطرنشان کرد: عمره دانش آموزی بزرگ ترین اردوی بین المللی است که تنها توسط جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود واین ظرفیت نظام اسلامی را به جهانیان معرفی می کند.

وی افزود: دانش آموزان ابتدا به مدینه منوره و سپس به مکه مکرمه مشرف می شوند و درمسجد شجره لباس احرام می پوشند، این در حالی است که مدت این سفر معنوی ۱۰ روز است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان در ادامه گفت: روز ۲۶ بهمن ماه و یک روز قبل از اعزام، به منظور آشنایی با مناسک حج جلسه ای با موضاعاتی همچون اسرار عمره، مناسک، باید ها ونباید های سفر عمره ویژه دانش آموزان عمره گذار برگزار می شود.

وی در پایان اظهارداشت :برگزاری همایشهای متنوع معرفتی -بصیرتی و حلقه های قرآنی و نیز بازدید از اماکن تاریخی و زیارتی مدینه منوره و مکه معظمه از جمله فعالیت های کاروان محبان الرسول (ص)در حین سفر است.