به گزارش افکارنیوز، امین‌حسین نقشینه، کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: از بعدازظهر فردا و طی ‌پنج‌شنبه، در شمال غرب و غرب بارش باران با وزش باد آغاز خواهد شد و در ارتفاعات نیز در این مناطق بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: پنج‌شنبه با شدت کمتری در سواحل غربی خزر و دامنه‌های البرز شاهد بارش برف خواهیم بود و در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کرمانشاه، لرستان و همدان از بعدازظهر چارشنبه و تا صبح پنج‌شنبه به شکل متناوب بارش باران خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به این‌که از اواخر چهارشنبه سامانه بارشی وارد کشور می‌شود که بارش‌ها را به دنبال خواهد داشت، بیان کرد: پنج‌شنبه و جمعه با شدت کم‌تری بارش باران در استان‌های مذکور از جمله کرمانشاه، زنجان، مرکزی، قزوین، قم، گیلان و تهران وجود خواهد داشت.

نقشینه در خصوص هوای پایتخت عنوان کرد: پنج‌شنبه و جمعه تهران بارش باران خواهد داشت به این شکل که از اواخر وقت پنج‌شنبه بارش پراکنده آغاز خواهد شد و از شنبه بارش‌ها در شرق و شمال‌شرق کشور پیش‌بینی شده و سپس اواخر شنبه هفته آینده از شرق کشور سامانه بارشی خارج خواه دشد.

وی بیان کرد: با توجه به این‌که بارش‌ها از چهارشنبه بعدازظهر در استان کرمانشاه آغاز می‌شود کاهش دما در این استان وجود خواهد داشت به این شکل دمای هوا به صفر درجه و فردا شب به دو درجه زیرصفر و جمعه شب نیز به صفر درجه خواهد شد و برای تهران باید بگویم جمعه صبح کمینه ۸ درجه می‌شود.

انتهای پیام/