بررسی بودجه شهرداری در جلسه غیر رسمی!

به گزارشافکارنیوز،هیأت رئیسه شورای شهر مقرر کرده بود که جلسه امروز شورا در ساعت ۸ صبح برای بررسی لایحه بودجه ۹۳ شروع شود اما تا یک ساعت پس از آن تنها ۲۰ عضو در جلسه حاضر شدند که این موضوع اعتراض بعضی از اعضاء را برانگیخت.

پرویز سروری در واکنش به غیبت ۱۱ عضو شورا گفت: قرار بود جلسه ساعت ۸ شروع شود اما اکنون ساعت ۸:۳۰ است و هنوز جلسه به حد نصاب نرسیده است، باید برای این موضوع فکری شود.

وی ادامه داد: وقتی هیأت رئیسه شورا تصمیمی می‌گیرد همه باید از آن پیروی کنند و سر ساعت در جلسه حاضر شوند، این چندمین بار است که این موضوع تکرار شده است بنابراین از هیأت رئیسه می‌خواهم اسامی غایبان را اعلام کند تا هزینه این کار خود را بپردازند.

سروری افزود: همچنین به نظرم باید با استانداری و فرماندی صحبت شود تا در آیین نامه شورا برای پیش‌بینی این قبیل موارد تغییراتی ایجاد شود.

این عضو شورای شهر تاکید کرد: بررسی بودجه مسئله مهمی است و وقتی قرار است این لایحه بررسی شود در همه دستگاهها همه کارها تعطیل میشود و در ۲ یا ۳ شیفت بودجه بررسی میشود تا این کار به انجام برسد اما روندی که برای این کار در شورای شهر در پیش گرفته شده درست نیست.