آقای روحانی جواب هتک حرمت به مقدسات چیست؟

به گزارش افکارنیوز، مهدی کوچک‌زاده با تاکید بر اینکه آنچه که در سابقه ذهنی ما وجود دارد این است که افسار‌گسیختگی برخی رسانه‌ها به دوستان رئیس‌جمهور در دوم خرداد مربوط می‌شود و در واقع رسانه‌ها از آن زمان شروع به هتک حرمت کردند.

وی تصریح کرد: در مقطع دوم خرداد شاهد بودیم که هتک حرمت به همه مقدسات وجود داشت.

کوچک‌زاده خاطرنشان کرد: امروزه نیز از همین سنخ رسانه‌ها بسیار وجود دارد که کار را از ایراد و مسائل فرهنگی گذرانده‌اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنده از آقای رئیس‌جمهور می‌خواهم توضیح بدهند که اگر کسی در نشریه‌ای حکم قرآنی را غیرانسانی نامید آیا باید تنها نویسنده آن را مواخذه کرد یا باید نشریه آن را بست که قطعا جواب آن روشن و شفاف است.

وی ادامه داد: قطعا برای آقای رئیس‌جمهور که حقوق خوانده‌اند مشخص است که اگر کسی به حکم قرآنی در نشریه‌ای توهین کند جوابش چه خواهد بود!

کوچک‌زاده تصریح کرد: وظیفه برخورد یا عدم برخورد با رسانه‌ها قطعا وظیفه رئیس‌جمهور نیست ولی متاسفانه شاهد هستیم که آقای رئیس‌جمهور در این خصوص اظهار‌نظر می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه برخی از رسانه‌ها وجود دارند که به ارزش‌های اسلامی توهین می‌کنند.

وی افزود: ممکن است برخی از رسانهها خط و مشیشان با رئیسجمهور همخوانی نداشته باشد و انتقادات و نقدهایی را داشته باشند و به روحانی بر بخورد که باید رئیسجمهور سعه صدر داشته باشد.