وطن امروز: سرهنگ مهدي يارندي، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامی استان تهران و البرز با اعلام اين خبر گفت: روز ۳۱ارديبهشتماه سال جاري پلیس در جریان نزاع و درگيري بين اعضاي يك خانواده قرار گرفت و ماموران كلانتري ۱۷ پيشوای ورامين بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

وی تصریح کرد: با حضور ماموران و انجام تحقیقات اولیه و اظهارات شاهدان مشخص شد مردی به نام «آرش» که کارد قصابی در دست داشته به صورت آشفته و سراسیمه وارد خانه دایی خود شده و زن دایی و ۲ بچه وی را با ضربات چاقو بشدت مجروح کرده و سپس متواری شده است.

یارندی افزود: پس از آنکه آرش ۳ عضو خانواده دایی خود را مجروح کرده و متواری می‌شود همسایگان بلافاصله مجروحان را به نزدیک‌ترین بیمارستان انتقال می‌دهند اما متاسفانه یکی از آنها که دختر ۱۴ ساله‌ای بود در اثر شدت جراحات وارده کشته می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تهران در ادامه اظهارداشت: با توجه به حساسیت موضوع و به دستور رئیس پلیس ورامین اکیپ ویژه‌ای از ماموران مجرب پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع و دستگیری قاتل فراری را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ يارندي گفت: با انجام كارهاي اطلاعاتي و تحقيقات تكميلي مخفيگاه آرش در يكي از مناطق روستايي شهريار شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه دستگير شد. آرش در بازجوییها گفت: مدتي است كه علاوه بر استفاده از انواع مواد مخدر روانگردان به شيشه نيز اعتياد پيدا كردهام و شب قبل از حادثه پس از اينكه مقدار زيادي شيشه مصرف كردم در حالت خواب، خوابي آشفته ديدم و چون خانواده دايي خود را مقصر و مسبب اين خواب ميدانستم در حالي كه به خاطر مصرف شيشه خودم را مثل يك حبابي كه در هوا آزاد است ميديدم به خانه دايي خودم رفتم و اعضاي خانواده را با كارد قصابي كه به همراه داشتم مجروح كردم.