دستگیری تاجر قلابی لوازم خانگی

به گزارشافکارنیوز،سرهنگ بیدمشکی، ‌رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی مراجعه حضوری هشت شهروند مشهدی به پلیس آگاهی و تنظیم شکایتی مبنی بر کلاهبرداری از آنها موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات بعمل آمده از شکات پرونده مشخص شد فرد کلاهبردار با حضور در جلسات مذهبی و معرفی خود به عنوان تاجر لوازم خانگی پس از جلب اعتماد افراد مالباخته با وعده‌های فریبنده بیش از ۷۰۲ میلیون ریال وجه نقد از آنهادریافت کرده است.

کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با بررسی اظهارات مالباختگان فرد کلاهبردار را شناسایی و تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری او شروع کردند.

وی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از یک سری کار اطلاعاتی گسترده محل اختفای متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی او را در یک اقدام ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

متهم در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه کلاهبرداری بود که در ادامه تحقیقات با مواجهه با شکات پرونده به کلاهبرداری از آنها با وعده تهیه لوازم خانگی با قیمت بسیار پایین اعتراف کرد.

دراین رابطه متهم پس از تشکیل پرونده به همراه شاکیان به دادسرا اعزام و از آنجا با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.