محدودیت های ترافیکی پایان هفته

به گزارشافکارنیوز،تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز دوشنبه - پنجم خرداد ماه - تا ساعت ۲۴ روز جمعه - ۹ خرداد ماه - از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

در محور کرج - چالوس نیز تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز سه شنبه - ششم خرداد ماه - تا ساعت سه بامداد روز چهارشنبه - هفتم خرداد ماه - از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز سه شنبه - ششم خرداد ماه - تا ساعت سه بامداد روز چهارشنبه - هفتم خرداد ماه - از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد(دزدین) به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

همچنین تردد انواع وسیله نقیله از ساعت ۱۴ روز جمعه - ۹ خرداد ماه - تا ساعت یک بامداد روز شنبه - ۱۰ خرداد ماه - از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز جمعه - ۹ خرداد ماه - تا ساعت یک بامداد روز شنبه - ۱۰ خرداد ماه - از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد(دزدین) به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

در محور هراز نیز تردد تمام تریلرها همچنان ممنوع است و تردد تمام کامیون و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز دوشنبه - پنجم خرداد ماه - و از ساعت شش تا ۲۴ روز های سه شنبه - چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه - روزهای ششم تا نهم خرداد ماه - از این محور ممنوع است.

در محور فیروزکوه نیز تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش تا ۲۴ روز های سه شنبه و جمعه - شش و نهم خرداد ماه - از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵(۱۰ خط) به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.