قتل جوان ۱۸ ساله در انبار ضایعات

به گزارشافکارنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان تایباد در تشریح خبر قتل جوان ۱۸ ساله گفت: دو قاتل متواری که فرودین ماه امسال تا کنون تحت تعقیب پلیس و دستگاه قضا شهرستان سیرجان بودند روز گذشته و توسط پلیس شهرستان تایباد دستگیر می‌شوند و جهت بازجویی تحویل پلیس آگاهی استان کرمان شدند.

وی تشریح کرد: ۲۵ فرودین ماه امسال خبری مبنی بر کشف جنازه جوانی در یکی از نقاط شهر سیرجان به پلیس این شهر مخابره و بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ حیدری مقدم افزود: بررسی‌های اولیه پلیس آگاهی شهرستان سیرجان نشان داد این پسر جوان(۱۸ ساله) توسط قاتلان خفه شده است. در پی تحقیقات گسترده پلیسی عاملان قتل که دو جوان ۲۴ و ۲۵ ساله بودند شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفت.

این مقام مسئول انتظامی ادامه داد: در این راستا روز گذشته با دریافت خبری مبنی بر مشاهده متهمان به قتل در نقطه مرزی شهر تایباد تیمی از ماموران پلیس آگاهی این شهر به محل اعزام و با همکاری نیرو‌های مرزبانی آنان دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

وی گفت: در بازجویی از متهمان انگیزه قتل اختلافات قبلی عنوان شده و اظهار داشتند در روز حادثه پس از درگیری در یک انبار ضایعات مقتول را خفه و با خودروی پراید جسدش را در یکی از خیابانهای حاشیه شهر سیرجان رها کردند.