به گزارش افکارنیوز، سرهنگ محمد حسین حمیدی گفت: براساس آخرین گزارش دریافتی از مرکز کنترل ترافیک تردد در کلیه جاده‌ها ومعابر کشور وضعیت روان گزارش شده و جوی آرام و ترافیکی روان در جاده‌های کشور وجوددارد.

وی در مورد محدودیت های ترافیکی در محورهای کرج - چالوس، هراز و فیروزکوه گفت: تردد موتورسیکلت تا ساعت ۲۴ روز جمعه در محورهای هراز، فیروزکوه، کرج - چالوس، قزوین - رشت، تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است همچنین در محور کرج - چالوس تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها همچنان ممنوع است.

به گفته رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راههای کشور تاکید کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه الی ساعت ۱بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و از ساعت ۱۷و۳۰دقیقه روز جمعه الی ساعت ۱ بامداد روز شنبه با اعلام مأمورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ۱۵کیلومتری جنوب مرزن‌آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.

وی گفت: تردد کلیه تریلرها از محورهای هراز و فیروزکوه ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به جز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ الی ۲۴ روز جمعه از محور هراز و در محور فیروزکوه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

به گفته حمیدی، محورهای شهداد به نهبندان و قم به گرمسار همچنان تا اطلاع ثانوی مسدود است.