به گزارشافکارنیوز،نعمت الله ترکی معاون برنامه ریزی و بودجه استانداری تهران گفت: از روز پنجم تیر ماه ۴ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در ۴نقطه از شهر تهران آغاز به۹ کار کردند در این نمایشگاه‌ها که به مدت ۱۰ روز دایر می باشد کالای اساسی از جمله برنج، حبوبات، گوشت، مرغ، خرما، شکر، تخم مرغ، روغن با تخفیف ۲۰درصدی به مردم ارائه خواهد شد. و سایر مایحتاج نیز با قیمتی کمتر در نمایشگاه عرضه می شود.

وی ادامه داد: ۱۶۰ واحد میوه و تره بار در ایام ماه مبارک رمضان با ستاد تنظیم بازار همکاری می کنند و همچنین در خصوص قیمت و کیفیت میوه‌ها سبزیجات در نمایشگاه هیچ مشکلی نداریم. ترکی افزود: در ماه مبارک رمضان ساعت پخت نان کما فی السابق صبح ها نیز پخت می‌شود اما نان سنگک و بربری از ساعت ۱ظهر تا ساعتی بعد از افطار به صورت مداوم پخت نان خواهند داشت.

ترکی افزود: در تعطیلات به جز بیست ویکم ماه رمضان تمامی نانوایی‌ها روزانه پخت نان خواهند داشت و اگر کیفیت نان نسبت به سنوات گذشته کاهش یابد حتما از طریق اتحادیه و بازرسان برخورد خواهیم کرد.

معاون برنامه ریزی و بودجه استانداری تهران با تأکید بر این که ۱۰قلم کالای ضروری پرمصرف در تنظیم بازار در حال بررسی است افزود: در تلاش هستیم هیچ گونه افزایش قیمت در این کالاها ن داشته باشیم به طوری که خرمای درجه یک نهایتأ با قیمت ۶۵۰۰در سطح بازار عرضه خواهد شد.

ترکی در پایان خاطر نشان کرد:: بخش نظارتی و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی همچنان در ماه مبارک رمضان فعال هستند.