اولتیماتوم پلیس به مزاحمان سواحل دریا

به گزارشافکارنیوز،سرهنگ محمد عظیمی رئیس پلیس آگاهی مازندران در گفتگو با خبرنگار حوادثباشگاه خبرنگاران، گفت: وظیفه پلیس در سواحل دریا، برقراری امنیت اجتماعی برای مسافران است.

وی با اشاره به اینکه پلیس طرح تابستانه را در سال‌جاری ۱۵ روز از موعد مقرر آزاد کرده است، افزود: در سال‌جاری تلاش‌‌های بسیار خوبی برای ساماندهی سواحل دریا صورت گرفته است.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در ادامه تصریح کرد: استان مازندران یکی از مسافرخیزترین استان‌های کشور است و پلیس وظیفه تأمین امنیت مسافران و گردشگران تابستانی را بر عهده دارد.

سرهنگ عظیمی خاطرنشان کرد: پلیس با بکارگیری تمام توان و امکانات خود با همکاری مسئولان دریابانی که مسئولیت جلوگیری ورود افراد به مناطق ممنوعه شنا ساماندهی قایق‌ها و جت‌اسکی‌ها تلاش خواهد کرد تا در سال‌جاری شاهد غریق در استان نباشیم.

وی اظهار دشت: ‌با عربده‌کشی و اقدامات خلاف شرع از سوی افراد متخلف و افراد ولگرد به شدت برخورد خواهد شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مردم نباید هزینه بی‌بند و باری افراد را بپردازند. مأموران پلیس زمینه بهره‌برداری مناسب و بدون دغدغه مردم و مسافران از کنار دریا را فراهم می‌کنند.

وی افزود: در بستر دریا پلیس محافظت افراد در برابر سارقان را بر عهده دارد و تلاش می‌کند که از مزاحمت افراد سارق برای خانواده‌ها جلوگیری نماید.

وی جلوگیری از بیحجابی و بیعفتی در جامعه را یکی دیگر از وظایف پلیس برشمرد و خاطر نشان کرد: طرح برخورد پلیس با مشاوران املاک و مغازهداران غیرمجاز در کنار سواحل و همچنین از واگذاری ویلا یا منزل برای کارهای خلاف و غیرقانونی شدیدا جلوگیری خواهد شد.