دستگیری موادفروشان مسلح «حسن‌آباد»

به گزارشافکارنیوز،سرهنگ خلیل شهبازی با اشاره به دستگیری دو تن قاچاقچی مواد مخدر در محدوده حسن‌آباد اظهار داشت: در پی دریافت اخبار و گزارشات مردمی مبنی بر فروش مواد مخدر در محدوده حسن‌آباد، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد و بررسی آن در دستور کار مأموران قرار گرفت.

سرکلانتر نهم پلیس پایتخت در ادامه افزود: در راستای تحقیقات مأموران در این خصوص، عوامل گشت کلانتری ۱۷۶ حسن‌آباد در ساعت ۳:۳۰ نوزدهم تیرماه حین گشت‌زنی شبانه خود به سرنشینان یک خودروی پراید مشکوک شدند که با شناسایی دو نفر از سه سرنشین آن از هویت دو فروشنده مواد مخدر سرشناس منطقه اطلاع حاصل کردند.

وی با بیان اینکه سرنشینان خودروی پراید با دیدن مأموران اقدام به فرار کردند، گفت: این افراد پس از مشاهده مأموران اقدام به فرار کردند و پس از چند دقیقه عملیات تعقیب و گریز، خودرو را رها کرده از محل متواری شدند.

شهبازی با اشاره به اینکه مأموران پس از انتقال خودرو به پارکینگ متوجه شدند که خودروی پراید مذکور سرقتی بوده است، گفت: مأموران با توجه به دستور جلب قاضی مربوطه، شبانه به مخفیگاه متهمان اعزام شدند؛ پس از دستگیری متهمان مذکور، یکی از آن‌ها به‌نام «لطیف» اقدام به خوردن هفت بسته کوچک مواد مخدر داشت که با توجه به هوشیاری مأموران، از خوردن این مواد توسط متهم جلوگیری کردند و موفق به کشف ۳ گرم «شیشه» و یک ترازوی کوچک شدند.

سرکلانتر نهم پلیس پایتخت افزود: پس از دستگیری لطیف، وی برای شناسایی مخفیگاه متهم دیگر به‌نام «عباد» با مأموران همکاری کرد و عوامل کلانتری ۱۷۶ حسن‌آباد موفق شدند در ساعت ۵ صبح، قراری صوری را با عباد بگذارند که متهم مذکور با یک دستگاه خودروی پراید مشکی‌رنگ و به‌همراه دو نفر، رأس ساعت مقرر در فلکه اول دولت‌آباد حاضر شد و با دیدن مأموران اقدام به فرار از محل ملاقات کرد.

وی ادامه داد: مأموران در جریان تعقیب و گریز با دادن اخطار ایست، برای متوقف کردن خودروی متهمان، اقدام به شلیک ۹ گلوله جنگی به لاستیک‌های خودروی پراید کردند که پس از اصابت گلوله به لاستیک‌های خودرو، پراید مذکور با دیوار برخورد کرد و هر سه متهم دستگیر شدند.

شهبازی در پایان خاطرنشان کرد: در بازرسی از متهمان دستگیر شده، علاوه بر مقادیری مواد مخدر، یک کلت شاهکش نیز کشف و ضبط شد.