قتل فجیع دختر ۶ ساله توسط عمویش + عکس

ایران: عصر يكشنبه - ۲۲ خرداد - پيكر خونين و نيمهجان دختر كوچولويي به نام فرناز به بيمارستاني در شرق تهران منتقل شد. تيم پزشكي با مشاهده وضعيت وخيم و خونريزي شديد دخترك بلافاصله او را به اتاق عمل منتقل كرد و تلاش براي نجات او آغاز شد.

از سوی دیگر موضوع به مأموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ اعلام و دقایقی بعد نیز مأموران پلیس برای تحقیق در این‌باره راهی بیمارستان شدند. آنها در نخستین بررسی‌ها دریافتند دختر کوچولو از سوی عمویش هدف ضربه‌های کارد قرار گرفته است. بلافاصله تلاش برای دستگیری متهم آغاز شد، اما مأموران دریافتند وی از خانه گریخته است.

در حالی که ردیابی‌های پلیسی در این‌باره ادامه داشت، عصر سه‌شنبه - ۲۴ خرداد - با وجود تلاش پزشکان دختربچه بر اثر شدت خونریزی و جراحات وارده در بیمارستان جان باخت. با اعلام خبر قتل فرناز به دادسرای جنایی تهران، محمد شهریاری - بازپرس کشیک ویژه قتل - همراه تیمی از کارآگاهان راهی بیمارستان شدند. بلافاصله نیز بازپرس جنایی دستور ردیابی و دستگیری متهم به قتل را صادر کرد. بدین‌ترتیب ساعتی بعد متهم فراری در اطراف محل کارش شناسایی و دستگیر شد.

وی پس از انتقال به شعبه اول بازپرسی دادسرای جنایی تهران ضمن اعتراف به قتل برادرزاده‌اش گفت: پدر و مادر فرناز از دو سال قبل به‌طور غیر‌رسمی از هم جدا شده بودند، مادر دختربچه به‌خاطر مشکلات شدید روحی روانی توانایی نگهداری از تنها فرزندش را نداشت، به همین خاطر برادرم همسرش را به خانه پدر و مادرش در شهرستان برد و نگهداری از فرناز هم به مادرم سپرده شد. مادرم عاشقانه فرناز را دوست داشت و او را از خود جدا نمی‌کرد. اما روز حادثه بر سر موضوعی با مادرم درگیری لفظی پیدا کردم، بعد هم از شدت عصبانیت تهدیدش کردم که نوه‌اش را خواهم برد، اما مادرم بشدت مقاومت کرد و در یک لحظه کنترلم را از دست داده و با چاقو دو ضربه به شکم و سینه بچه زدم. با دیدن بدن خونین و نیمه‌جان فرناز وحشت‌زده فرار کردم و چند روز بعد هم فهمیدم او جان سپرده است.

قاضي پرونده همزمان با صدور دستور بازداشت متهم براي رفع ابهامات پرونده و همچنين كشف انگيزه جنايت دستور تحقيق و بازجويي از پدر و مادربزرگ فرناز را صادر كرد.