قاضي احمد پرسا اظهار داشت: بايد نسبت به حريم خصوصي افراد در هنگام پيگيريهاي اينچنيني توجهي خاص توسط مراجع قضايي و انتظامي شود.

به گزارش فارس، قاضی رسیدگی‌کننده به پرونده دختر دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد، به حوادثاخیر در دانشگاه فردوسی اشاره و افزود: با تلاش ماموران انتظامی استان، ضارب این دختر دانشجو دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

پرسا ابراز خرسندی کرد: دستگیری ضارب دختر دانشجوی دانشگاه فردوسی همه نقاط کور این پرونده را به صورت بسیار مطلوبی روشن کرد.
وی با بیان اینکه دیگر نکته مجهولی در این حادثه به چشم نمی‌خورد، ادامه داد: امکان وقوع این حادثه در هر مکانی میسر است.

وی با بیان اینکه این قضیه از سوی برخی رسانه‌ها به یک جنجال تبدیل شد، خاطرنشان کرد: این عوامل موجب دست مایه کردن این ماجرا توسط دشمنان شد.
قاضی رسیدگی کننده به پرونده دختر دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد اعلام کرد: باید در پی‌گیری موضوعات اینچنینی رعایت بسیاری از موضوعات توسط مسئولان ذیربط صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه حادثه‌ای جون حادثه دختر دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد باید در محافل کارشناسی آسیب‌شناسی شود، ابراز داشت: طبق بررسی‌های انجام شده متهم این پرونده با صدور قرار قانونی بازداشت شده است.
پرسا انگیزه ضرب و جرح ضارب دختر دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد را انگیزه شخصی دانست و خاطرنشان کرد: با این حال تحقیقات تکمیلی درباره پرونده دانشجوی دختر دانشگاه فردوسی مشهد ادامه دارد.

وی با تکذیب سایر شایعات در ارتباط با دختر دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد یادآور شد: ضارب این دانشجو تنها با انگیزه‌های شخصی، مضروب خود را مورد ضرب و جرح قرار داده است.
قاضی رسیدگی کننده به پرونده دختر دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد مسائل دیگر در این زمینه را کذب محض دانست.
وی تاکید کرد: همچنین از سوی شاکی نیز هیچ گونه شکایتی به جز ایراد ضرب و جرح مطرح نشده است.
حدود ساعت ۱۳:۳۰ روز يكشنبه ۱۵ خرداد ماه سال جاري يكي از خانمهاي دانشجو در حوالي ميدان علوم پرديس دانشگاه مضروب شد و چند دقيقه پس از آن، به محض اطلاع يافتن دانشجويان و مسئولان دانشگاه، وي به همراه يكي از دوستانش به خوابگاه و سپس براي اطمينان از سلامتي، به بيمارستان اعزام شد.