آمادگی اعضای شورا برای اعزام به غزه

به گزارشافکارنیوز،در هشتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اعضای شورای شهر با ارائه نامه‌ای به رئیس شورا اعلام آمادگی خود را برای اعزام به غزه اعلام کردند.

مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران که جمع‌آوری امضای اعضای شورا برای این امر را به عهده داشت به قرائت نامه مذکور پرداخت و گفت: ریاست محترم شورای شهر تهران ما نمایندگان مردم تهران، ری، و تجریش در شورای اسلامی شهر به منظور ابراز همدردی با ملت مظلوم و مقاوم فلسطینی و بررسی راهکارهای کمک و مساعدت به زنان و کودکان تحت ظلم و ستم غزه و اعلام انزجار و تنفر از رژیم اشغالگر صهیونیستی و همچنین جلب توجه جهانیان با جنایات ضد بشری جنایتکاران سفاک، آمادگی کامل خود را برای اعزام سریع به غزه اعلام می‌کنیم.

وی افزود: از جناب عالی درخواست می‌شود از طریق مجامع ذی صلاح مقدمات انجام این اقدام را فراهم سازید.

طلایی در ادامه نیز گفت: این روزها که غم و اندوه ناشی از اقدامات ضد بشریت رژیم صهیوینستی علیه مردم مظلوم غزه دل تمام انسان ها را به درد آورده است به منظور اعلام حمایت از مردم مظلوم غزه و ایجاد یک حرکت عمومی در جامعه و در راستای حمایت عملی برای آن‌ها و جمع‌آوری آن‌ها اعضای شورای تهران ری و تجریش یک هفته از حقوق خود را به این امر اختصاص دادند.

احمد مسجدجامعی رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز در ادامه اظهارات طلایی گفت: در جلسه پیش از تعطیلات شورا اعضای شورا ابتکاری به خرج دادند و یک نمونه از پرچم فلسطین را به نشانه حمایت از مردم فلسطین امضا کردند و به ریاست شورا ارائه دادند. بنده نیز طی جلسه‌ای از سفیر فلسطین دعوت کردم و آن پرچم را به وی اهدا کردم.

وی افزود‌: در جلسه مطرح شد از جمله اینکه ما به عنوان شورای شهر همکاری خود را با شهرهای در حال آسیب اعلام کردیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: سفیر فلسطین نیز چفیههایی را به شورا هدیه کرد که اعضای شورا نیز به پاس تشکر از وی و احترام به هدیهای که به ما دادهاند آنها را در جلسه امروز به گردن آویختند.