به گزارشافکارنیوز،صبح روز ۸ مرداد ماه در تماسی که با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در خصوص وقوع یک مورد قتل عمد در یکی از محلات شهرستان نایین اصفهان گرفته شد، بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد مردی ۵۸ ساله به نام قربان در اتاق خواب منزلش در حالی که آثار جراحت بر بدن وی مشهود بود، به قتل رسیده بود.

در تحقیقات صورت گرفته از یکی از فرزندان مقتول که با مرکز ۱۱۰ تماس گرفته بود، مشخص شد که قاتل پسر کوچک‌تر خانواده است و از مدت‌ها پیش با پدرش مشکل داشته و سرانجام شب گذشته با یکدیگر درگیر و این درگیری منجر به قتل پدر شده بود.

ماموران با شنیدن اظهارات فرزند مقتول تحقیقات را برای دستگیری، شناسایی و مخفیگاه قاتل در دستور کار خود قرار داده بودند که محسن(فرزند مقتول) خود را به یکی از کلانتری‌های شهر معرفی و به قتل پدرش اعتراف کرد.

محسن در اعترافات خود گفت: از مدت‌ها قبل با دختری آشنا شده و قصد ازدواج با او را داشتم. اما پدرم با این موضوع مخالف بود و اصلا دوست نداشت در مورد آن دختر و ازدواج با او صحبت کنم.

وي افزود: شب حادثه با دختر مورد علاقهام به گردش و تفريح رفته بوديم و وقتي به خانه برگشتم، پدرم چراغها را روشن كرد و دوباره با هم درگيري لفظي پيدا كرديم و گفت اگر باز هم به آن دختر فكر كنم، مرا از ارث محروم ميكند. از شدت ناراحتي با پدرم درگير شدم و درگيري به اتاق خواب كشيده شد. در اين بين من با دمبلي كه روي زمين بود، يك ضربه محكم به سر پدرم زدم و او از شدت خونريزي به زمين افتاد. پدرم چند نفس بلند كشيد و بعد هم جلوي چشمانم جان داد. من كه حسابي وحشت كرده بودم، از خانه فرار كردم و بعد با برادر بزرگترم تماس گرفتم و موضوع را به او گفتم.