شرط ساجدی نیا برای پاکسازی معتادان خیابانی

به گزارشافکارنیوز،سردار حسین ساجدی نیا با اشاره به اهمیت موضوع جمع آوری معتادان متجاهر و بی‌خانمان در پایتخت اظهار داشت: پلیس این آمادگی را دارد تا در صورت وجود کمپ‌های ترک اعتیاد، ظرف مدت ۴۸ ساعت ۹۰ درصد معتادان بی‌خانمان پایتخت را جمع‌آوری کند و تحویل مراکز ترک اعتیاد دهد.

وی با انتقاد از سازمان‌های متولی در این امر گفت: متاسفانه در حال حاضر ما با کمبود مراکز ترک معتادان مواجه هستیم و تا زمانی که این مشکل حل نشود دستگیری معتادان عبثو کم فایده است.

ساجدی‌نیا با تاکید بر اینکه دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی پایتخت نسبت به ایجاد کمپ معتادان اقدام نکرده‌اند، از آنها خواست تا هر چه سریعتر نسبت به ایجاد مراکز ترک معتادان متجاهر اقدام کنند.

رئیس پلیس پایتخت در خصوص طرح جمع‌آوری زنان معتاد بی‌خانمان در پایتخت نیز افزود: تا زمانی که کمپ مخصوص برای زنان معتاد در شهر تهران وجود نداشته باشد پلیس قادر به انجام کاری در این خصوص نیست و متاسفانه تا این لحظه هیچ کدام از دستگاه‌های متولی امر، کمپی برای زنان معتاد بی‌خانمان در پایتخت ایجاد نکرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیش از این نیز پلیس بارها خواستههای خود را در این موضوع به مسئولان امر اعلام کرده است ولی تا این ساعت هیچ اقدامی از سوی این دستگاهها صورت نپذیرفته است.