انتقام خونین از اراذل ۱۳ آبان

به گزارشافکارنیوز،ساعت ۱۸ و ۵ دقیقه ۲۶ مرداد ماه امسال در پی وقوع یک فقره درگیری مسلحانه بین دو نفر از سابقه داران و اراذل و اوباش محدوده کلانتری ۱۶۸، سیزده آبان که در پارک جانبازان به وقوع پیوسته بود و منجر به مجروح شدن یکی از اراذل و اوباش به هویت " نامدار " شده بود، تحقیقات پلیس آغاز شد.

پلیس در تحقیقات اولیه خود دریافت که عامل این تیراندازی فردی به هویت " محسن " بود که به تازگی از زندان آزاد شده بود. با بر ملا شدن هویت این خلافکار سریعا طرح دستگیری متهم خطرناک با هماهنگی سرکلانتری نهم پلیس پایتخت به اجرا درآمد.

سرانجام با تلاش ماموران ۲۷ مرداد ماه ماموران گشت کلانتری ۱۷۲ عبدالعظیم به دو نفر که راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت بودند، مشکوک شده و در بررسی دقیق تر محسن را شناسایی کردند.

به دنبال این موضوع در یک اقدام غافلگیرانه محسن که یکی از افراد خطرناک شهرری به شمار می آمد به همراه دوستش توسط ماموران دستگیر و از محسن یک عدد کلت کمری کشف و ضبط شد.

پس از انتقال محسن به کلانتری مشخص شد که او پس از آزادی از زندان جهت انتقام گرفتن از یکی دیگر از اراذل و اوباش به نام " نامدار "، اسلحه تهیه کرده و سپس روز حادثه پس از درگیری، او را مورد هدف گلوله قرار داده است.

سرهنگ خلیل شهبازی سرکلانتری نهم پلیس پایتخت درباره این خبر گفت: در این راستا پرونده به همراه سلاح مکشوفه جهت بررسی تخصصی به پایگاه نهم پلیس آگاهی ارسال شد.