زمان آغاز بیستمین نمایشگاه مطبوعات

به گزارش افکارنیوز، مهران عباسی انارکی اظهار داشت: ثبت نام اولیه به منظور برآورد تعداد متقاضیان و با هدف برنامه ریزی و پیش بینی میزان تخصیص فضا، گروه بندی موضوعی رسانه ها، تأمین ملزومات و امکانات نمایشگاهی، تدارکات و تأمین شبکه وخطوط مخابراتی و اینترنتی مورد نیاز و سایر تمهیدات جانبی از تاریخ ۵ تا ۲۰ شهریور سال جاری صورت می گیرد.

مشاور معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی خاطر نشان کرد متقاضیان به چهار دسته اصلی تفکیک می شوند:

الف) مطبوعات(شامل روزنامه، هفته نامه، دو هفته نامه، ماهنامه، دوماهنامه و فصلنامه)

ب) خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و اطلاع رسانی.

ج) مؤسسات مطبوعاتی، انجمن ها و تشکل های صنفی، روابط عمومی دستگاه ها.

د) صنایع، خدمات و تجهیزات مرتبط مطبوعاتی(چاپ، کاغذ، توزیع، فناوری شبکه و اطلاعات، مؤسسات بازرگانی و دست اندرکار در زمینه آگهی های رسانه ای و …)

کلیه مراحل پیش ثبت نام، ثبت نام قطعی، انتخاب محل غرفه، پرداخت وجه، دریافت اطلاعات غرفه داران برای صدور کارت، اعلام سیاست ها و ضوابط و اطلاع رسانی رویدادها و برنامه های جنبی نمایشگاه؛ صرفا از طریق سایت نمایشگاه مطبوعات به نشانی اینترنتی perssexpo. ir انجام می پذیرد.

قائم مقام ستاد برگزاری نمایشگاه مطبوعات یادآور شد: در این مرحله از ثبت نام وجهی دریافت نمی شود ولی تعرفه واگذاری غرفه ها در سایت برای اطاع متقاضیان درج شده است و در مرحله ثبت نام قطعی، متقاضیان متراژ و محل غرفه را از طریق سایت نمایشگاه روی نقشه مشخص و بصورت برخط، هزینه واگذاری را پرداخت خواهند نمود.

در بیستمین نمایشگاه مطبوعات حداقل متراژ ۱۲ متر بوده و با همین ضریب افزایش می یابد و برای متراژهای مازاد بر ۲۴ متر برای رسانه های بخش خصوصی ۵۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

عباسی اضافه کرد: رسانه هایی امکان حضور در نمایشگاه را دارند که در حال انتشار باشند.

وی در ادامه بیان داشت: ثبت نام قطعی از پانزدهم تا پایان مهرماه سال جاری خواهد بود.

روابط عمومی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی شماره تلفن های ۹-۸۸۷۲۳۲۲۷ مربوط به دبیرخانه نمایشگاه را برای پاسخگویی سئوالات احتمالی متقاضیان شرکت در نمایشگاه اعلام کرد.