رگ‌زنی هم مانع دستگیری شرور عربده‌کش نشد!

به گزارش افکارنیوز، سرهنگ عزت‌الله معانی با اعلام خبر دستگیری یکی از زورگیران و اشرار در محدوده خیابان نظام آباد اظهار داشت: ساعت ۲۲:۱۵ روز شنبه ماموران کلانتری ۱۰۶ نامجو در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر شرارت، چاقوکشی و زورگیری، به آدرس گزارش شده در خیابان نظام آباد اعزام شدند و جمعیت کثیری از اهالی محل را مشاهده کردند که در محل اعلام شده تجمع کرده‌اند.

رئیس کلانتری ۱۰۶ نامجو ادامه داد: ‌ ماموران پس از حضور در محل ماموریت خود، مشاهده کردند که فردی به نام ایرج که پیش از نیز سوابق متعددی در خصوص شرارت و زورگیری در این کلانتری را داشت، با صورت و البسه خون‌آلود، یک تکه شیشه شکسته را در دست گرفته و اقدام به قدرت نمایی و عربده کشی در محل کرده است.

معانی در ادامه گفت: ‌ ماموران در تحقیقات اولیه خود مشاهده کردند، فرد نامبرده به بهانه اختلاف خانوادگی با برادرش، به منزل وی مراجعه کرده بوده و به گفته اهالی ساختمان، در حالی که وضعیت عادی نیز نداشته است، شروع به خودزنی و بریدن شاهرگ خود در ملاء عام کرده بود. همچنین این فرد تعدادی از وسایل دیگر ساکنان ساختمان را نیز در جریان این درگیری تخریب کرده بود.

وی با بیان اینکه وی با عربده کشی و خودزنی، قصد ایجاد رعب و وحشت برای اهالی محل را داشت، افزود: این شرور سابقه دار با دیدن ماموران، شروع به تهدید آنها کرده و قصد صدمه زدن به ماموران را داشت که ماموران با استفاده از گاز اشک آور، موفق به خلع سلاح وی شدند و پس از دستگیری وی، با حضور ماموران اورژانس در کلانتری، نامبرده مورد مداوا قرار گرفت و برای ادامه مداوا، به بیمارستان بوعلی انتقال یافت.