دستگیری دو کیف قاپ محدوده بهشت زهرا(س)

به گزارشافکارنیوز،سرگرد ولی‌الله سعیدی با اعلام خبر دستگیری دو کیف قاپ در محدوده بهشت زهرا(س) اظهار داشت: روز دوشنبه زن جوانی با مراجعه به کلانتری ۲۰۵ صحن مطهر از کیف قاپی دو جوان موتورسیکلت سوار خبر داد که در ضلع شرقی حرم مطهر امام خمینی و در حوالی ایستگاه متروی حرم مطهر، اقدام به ربودن کیف وی کرده بودند.

رئیس کلانتری ۲۰۵ صحن مطهر افزود: پس از دریافت شکایت این زن، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل شد و با توجه به اظهارات زن جوان که سارقان را دو نفر جوان لاغر اندام قد بلند معرفی کرده بود، شناسایی این سارقان و دستگیری آن‌ها در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مشخصات دو سارق که فرد راکب موتورسیکلت دارای موهای کم پشت و سرنشین موی بلندی داشته است، به گشتی‌های کلانتری ۲۰۵ اعلام شد، گفت: پس از اعلام مشخصات کیف قاپان مذکور، عملیات گسترده‌ای برای دستگیری این افراد آغاز شد و گشت‌زنی‌های هدفمند در مکان‌هایی که احتمال حضور این افراد وجود داشت، در دستور کار قرار گرفت که ماموران، سه روز بعد از گزارش سرقت از زن جوان، موفق شدند در عملیات ایست و بازرسی، این دو متهم را شناسایی کنند.

سعیدی گفت: دو جوان کیف قاپ پس از شناسایی، اقدام به فرار از دست ماموران کردند که خوشبختانه با هوشیاری و سرعت عمل نیروهای این یگان در یک عملیات تعقیب و گریز دستگیر شدند و ماموران در تحقیقات ابتدایی و ضمن استعلام از پلاک موتورسیکلت سارقان، متوجه شدند که موتورسیکلت مذکور در کلانتری ۱۷۳ امین آباد دارای سابقه سرقت است.

رئیس کلانتری ۲۰۵ صحن مطهر، با اشاره به کشفات به دست آمده در لحظه دستگیری متهمان افزود: پس از دستگیری متهمان، یکی از آن دو قصد داشت که ۱ گرم شیشه را که در ۳ پک بسته بندی جاسازی شده بود، ببلعد که با سرعت عمل ماموران موفق به این کار نشد و نیروهای این یگان در بازرسی بدنی از متهم دیگر موفق به کشف یک قبضه کارد سلاخی شدند که متهمان به همراه کشفیات به دست آمده به کلانتری منتقل شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در بازجوییهای به عمل آمده از دو متهم و پس از مواجهه حضوری زن شاکی با متهمان، شاکیه موفق به شناسایی هر دو متهم شد و این افراد نیز به چندین فقره سرقت و کیفقاپی در محدوده حرم مطهر اعتراف کردند و جهت بررسی بیشتر جرائم ارتکابی، در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.