«ابتکار» به مجلس فراخوانده نشد

به گزارشافکارنیوز،سیدمحمد مجابی درباره حضور رئیس سازمان محیط زیست در مجلس شورای اسلامی برای توضیح راجع به هجوم مگس‌های سفید به پایتخت، اظهار داشت: مسئولان سازمان محیط زیست در تمامی مواقعی که برای پاسخگویی از سوی تمامی کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی احضار شده‌اند، حضور یافته‌اند و پاسخ‌های لازم را ارائه داده‌‌اند.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست در ادامه یادآور شد: تاکنون جلسات متعددی در خانه ملت با حضور مسئولان سازمان محیط زیست در رابطه با موضوعات مختلف زیست محیطی از جمله آتش‌سوزی جنگل گلستان، احیای دریاچه ارومیه، مرگ و میر ماهیان فشافویه و گرد و غبار تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه مسئولان سازمان محیط زیست در هر زمانی آمادگی پاسخگویی دارند، ادامه داد: البته تاکنون درباره توضیح مسئولان سازمان محیط زیست راجع به هجوم مگس‌های سفید به پایتخت دعوتی از سوی مجلس شورای اسلامی صورت نگرفته است.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست خاطرنشان کرد: در رابطه با مهارمگس‌های سفیدباید گفت که بحث‌ها و بررسی‌های مختلفی صورت گرفته است و از سازمان‌ پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران خواسته شده نسبت به سم‌پاشی اقدام کند.

چندی پیش محمدجواد نظری مهر، ‌ عضو فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی از احضار "معصومه ابتکار" رئیس سازمان محیط زیست به مجلس خبر داد و گفت: از خانم ابتکار خواستهایم تا با حضور در کمیسیون بهداشت درباره آفت مگسهای سفید به نمایندگان توضیح دهد.