مدير مراسمات و اكرانهاي تبليغي سازمان فرهنگي تفريحي شهرداري مشهد خاطرنشان كرد: خانواده سالم مهمترين محور در جامعه است و رضايتمندي خانوادگي تاثير بسيار زيادي در شادي و نشاط افراد جامعه دارد به همين خاطر نخستين پارك موضوعي را در مشهد را با محوريت خانواده طراحي كرديم.

وی اظهار داشت: این پارک با هشت رویکرد خانواده و مهارت‌های زندگی، خانواده و هویت شهری، خانواده و آموزش شهروندی، خانواده ورزش و سرگرمی، خانواده و سلامت و خانواده و گردشگری با محوریت مشارکت خانواده طراحی شده است.

میرزائیان افزود: احداثکمپ خانواده، گالری عکس و فیلم بامحوریت مهارت‌های زندگی، شاهنامه خوانی، تئاتر سایه‌ها، بازارچه صنایع دستی با موضوع هویت شهری، باغچه کودک، شهرک آموزش، تئاتر دیجیتال، مارپله الکترونیکی بامحوریت آموزش شهروندی، ایستگاه دخترانه، نمایشگاه اعتیاد، تماشاکده سلامت، شهر فرنگ، اتوبوس مجازی و هفته فرهنگی استان‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های شاد و متنوع ویژه خانواده‌های شهر بهشت است.

وی تصریح کرد: در اجرای برنامه‌های پارک موضوعی خانواده فرهنگسراهای تخصصی خانواده، حجاب، سلامت، غدیر و کودک و آینده مشارکت دارد.

مدیر مراسمات و اکران‌های تبلیغی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، با بیان این‌که برنامه‌های طراحی شده دراین پارک ویژه همه سنین و با مشارکت تمام اعضای خانواده برگزار می‌شود، ادامه داد: با ایجاد پارک خانواده به نوعی به تقویت حس مشارکت در بین خانواده‌ها پرداخته می‌شود.

وی اذعان داشت: فضاسازی این پارک تداعی کننده فرهنگ مردم مشهد، آداب و رسوم، مفاخر، مکان‌ها و بناهای تاریخی و محلی مشهد است تا به نوعی از طریق این پارک زائران و مجاوران با هویت این شهر آشنا شوند.

وي افزود: با افتتاح نخستين پارك موضوعي خانواده همزمان با هفته مهدويت در تعطيلات تابستان پارك خانواده واقع در بوستان حجاب هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۳ ميزبان حضور خانوادههاي شهر بهشت است.