تهرانی ها منتظر بارش باران باشند

به گزارش افکارنیوز، احد وظیفه با بیان این مطلب افزود: ‌ با توجه به شدت بارش در روز پنج شنبه در جنوب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی و استان‌های کردستان، کرمانشاه و زنجان آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن رودخانه ها پیش بینی می شود.

به گفته وی، همچنین در روزجمعه این وضعیت برای جنوب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، شمال خوزستان، چهارمحال بختیاری، لرستان، همدان، مرکزی، قزوین، البرز و تهران خواهد بود.

وظیفه اظهار داشت: روز جمعه در مناطق مرتفع استانهای واقع در شمال غرب و ارتفاعات البرز بارش برف پیش‌بینی می شود. علاوه بر آن احتمالا در جنوب غرب کشور در روز جمعه بارش باران و پدیده گردوخاک نیز در برخی مناطق روی می‌دهد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: امشب دمای هوا در شرق دریای خزر افزایش می‌یابد. در عین حال روند افزایش دما در روز پنجشنبه در استانهای مجاور دریای خزر ادامه خواهد داشت.

مدیر کل پیشبینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی یادآور شد: فردا آسمان تهران نیمه ابری همراه با غبار محلی به تدریج ابری و در اواخر وقت بارش پراکنده و گاهی رعد و برق با وزش باد خواهد بود.کمینه و بیشینه دما در این روز به ۱۴و ۲۶ درجه سانتیگراد بالای صفر میرسد.