اخاذی با لباس نیروی انتظامی

به گزارشافکارنیوز،ساعت ۸:۳۵، بیست و سوم آبان ماه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه ۸ تهران در حال گشت زنی در خیابان دماوند، زیر پل خاقانی بودند که به یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ که در داخل آن راننده و سرنشین حضور داشتند و یکی از آنان لباس نیروی انتظامی به تن داشت، مشکوک شدند.

ماموران جهت بررسی بیشتر به افراد مورد نظر نزدیک شدند، سرنشینان خودرو به محض مشاهده ماموران از محل متواری می شوند که با درایت و ایجاد ترافیک صوری از سوی ماموران راهور خودروی پراید متوقف و راننده و سرنشین آن را دستگیر می کنند.

فردی که ملبس به فرم ناجا بود، خود را " همایون " و ۲۴ ساله معرفی و به همراه دیگر متهم به نام " اشکان "، جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری ۱۴۷ گلبرگ منتقل شدند و تحت بازجویی فنی قرار گرفتند.

در خلال بازجویی های پلیسی مشخص می شود، این دو متهم حدود ۶ ماه گذشته در یکی از قهوه خانه‌‌های نارمک تهران با یکدیگر آشنا شده و تصمیم می گیرند که با همکاری یکدیگر اقدام به اخاذی از افاغنه نمایند و تاکنون ده‌ها بار در پی این چند ماه این بزه را انجام داده و از این طریق مبالغی را به دست آورده اند.

گفتنی است، در بازرسی از متهمان چندین دستگاه گوشی گران قیمت، یک عدد باطوم فلزی، دستبند، یک دستگان بیسیم و مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سرهنگ علی احمد نادری سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهمان برای تحقیقات تخصصیتر در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.