به گزارشافکارنیوز،سردار اسماعیل احمدی مقدم در مراسم تجلیل از برترین‌های حوزه پژوهش دانشگاه علوم با بیان اینکه حفظ موقعیت برتر، ایجاد مزیت رقابتی و حضور در باشگاه قدرت جهانی، تراز نظام ماست، گفت: دانشگاه امین ۴۳۰ عضو هیأت علمی و ۱۹۰۰ عضو همکار از سایر دانشگاه‌ها دارد و ایران در منطقه تنها کشوری است که به دانش بومی دست یافته است.

او در ادامه با بیان اینکه ارتباط ما با جامعه بین الملل باید تقویت شود، گفت: امروز چیزهای زیادی برای عرضه به دنیا داریم و سیاست نظام ما کمک به مستضعفین است و خیلی‌ها تمایل به همکاری با ما دارند.

سردار احمدی مقدم از تقدیم قانون استخدامی جدید ناجا به صورت لایحه به مجلس خبر داد و گفت: امروز با افزایش جذابیت ناجاشاهدیم برای هر رشته ای متقاضی داریم.

او ادامه داد: پلیس باید در خدمت نظام عدالت و در حمایت از جامعه باشد نه سرکوب جامعه. در ایران احتمال چنین چیزی نیست چرا که به برکت ولایت فقیه تارپود نظام و مردم و ملت یکی است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه برخی میگویند ما پیروان خط امامیم ولی نه تنها پیرو این خط نیوده بلکه ضد امام به شمار میروند، گفت: امام حکیم الهی است و در گذر زمان گفتههای الهی قدیمی نمیشود و مبارزه با فساد و احصای حقوق مردم کهنگی ندارد.