آتش‌سوزی در انبار لوازم خانگی در میدان شوش

به گزارشافکارنیوز،جلال ملکی اظهار داشت: در ساعت ۱:۲۹ دقیقه بامداد آتش‌سوزی گسترده‌ای در انبار کالا و لوازم خانگی در میدان شوش به سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی تصریح کرد: با توجه به گستردگی آتش سوزی در مساحت حدود ۴ هزار مترمربع در انبار اشاره شده ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی همراه با ۷ تانکر آب، ۳ دستگاه خودروی تنفسی و نردبان به محل آتش‌سوزی اعزام شد.

ملکی بیان داشت: محل آتش‌سوزی انبار بزرگی به مساحت ۴ هزار مترمربع مملو از کالاهای برقی و لوازم خانگی بود که متأسفانه به دلیل بی‌احتیاطی این انبار بزرگ آتش گرفته بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران خاطرنشان کرد: در مجاورت انبار اشاره شده، انبار دیگری به مساحت ۴ هزار مترمربع وجود داشت که به خاطر گستردگی آتش بخشی از این انبار نیز آتش گرفته بود که با تلاش چند ساعته مأموران آتش‌نشانی آتش در ۲ انبار تحت کنترل در آمد.

وی با تأکید بر اینکه خوشبختانه در این حادثه هیچ یک از نگهبانان مصدوم و مجروح نشدند گفت: تنها یکی از مأموران آتش‌نشانی دچار مصدومیت شد که به سرعت به مراکز درمانی منتقل شد.

ملکی در ادامه از صاحبان کارخانجات و انبارها درخواست کرد که مسائل ایمنی را در انبارها رعایت کنند و هر چند یکبار سیمها و تجهیزات آتشنشانی را چک کنند.