نتایج آزمون جذب نیروی دانشگاه فرهنگیان

به گزارشافکارنیوز،نتایج آزمون جذب نیروی قراردادی دانشگاه فرهنگیان در سال ۹۳ توسط سازمان سنجنش منتشر شد.

عزیزالله تاجیک اسماعیلی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه فرهنگیان در این خصوص گفت: در آزمون استخدامی سال ۹۳ این دانشگاه در مجموع ۱۹۳ نفر متناسب با نیازهای دانشگاه به صورت قراردادی جذب خواهند شد.

پذیرفته شدگان در این مرحله، سه برابر ظرفیت پذیرش بوده و پذیرش نهایی آنان پس از شرکت در مرحله دوم آزمون یعنی مصاحبه حضوری شامل:(مصاحبه عمومی، مهارتهای شغلی و مهارتهای پایه و فناوری اطلاعات) از طریق این سایت و سایت دانشگاه فرهنگیان به نشانی www. cfu. ac. ir به اطلاع افراد ذینفع خواهد رسید.

زمان و مکان مصاحبه عمومی از پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت از طریق سایت دانشگاه فرهنگیان به نشانی www. cfu. ac. ir متعاقباً به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه که لازم است داوطلبان از هم اکنون نسبت به آماده نمودن آن اقدام نمایند

اصل و تصویر آخرین دانشنامه پایان تحصیلات(کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری) و یا اصل و تصویر گواهی موقت پایان تحصیلات مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات وفناوری و یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی(الزامی). اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم(برای برادران)(الزامی). ۶ قطعه عکس پرسنلی تمام رخ رنگی، زمینه سفید، ۴*۳(الزامی). اصل و تصویر کارت ملی(الزامی). اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات(الزامی). اصل و تصویر مدارک مربوط به ایثارگری(الزامی). اصل مدارک مربوط به سوابق تجربی و یا مدارج علمی، تحقیقاتی، پژوهشی، فنی و غیره مرتبط با رشته شغلی در مرحله مصاحبه دریافت خواهد شد.(اختیاری).

داوطلبانی که اسامی آنها در ذیل این اطلاعیه درج نگردیده، به منزله این است که در ردیف معرفی‌شدگان سه برابر برای مرحله مصاحبه قرار نگرفته و مردود مرحله علمی می‌باشند.

شماره تلفنهای ۸۷۷۵۵۱۲۰۰ و ۸۷۷۵۱۲۷۱ دانشگاه فرهنگیان آماده پاسخگویی به سؤالات داوطلبان است.