بازدید پیرهادی از محله یاخچی آباد منطقه ۱۶

گروه اجتماعی، در ادامه جلسات محلات محسن پیرهادی عضو شورای اسلامی شهر تهران به همراه جمعی از مسئولین و اهالی محله پر جمعیت یاخچی آباد منطقه ۱۶ به بررسی مشکلات این محله پرداختند.

به گزارشافکارنیوز، جلسه با صحبت های دبیر شورایاری محله آغاز شد ایشان در ابتدا به عدم امنیت کافی به علت حضور کم نیروی انتظامی و وسعت محله که موجب رواج توزیع مواد مخدر شده است اشاره نمودند.

وی ادامه داد وجود توقفگاه شرکت واحد و تردد ماشین های سنگین در بازار آهن مشکلات زیادی از قبیل آلودگی هوا و آلودگی صوتی ایجاد کرده است که بارها در خصوص انتقال شرکت واحد تقاضا داده شده ولی هنوز اقدامی صورت نگرفته است. وی با اشاره به عدم وجود بازار میوه و تره بار و جمعیت بالای محله از مشکل مردم برای مراجعه به محلات دیگر جهت خرید مایحتاج خود گله نمود.

در ادامه جلسه اهالی ضمن اشاره به فرسوده و قدیمی بودن مساجد و نیاز به مرمت آن ها افزودند در سطح محله فقط یک شعبه ی بانک وجود دارد که پاسخگوی نیاز مردم نیست و اهالی مجبور به طی مسافت های طولانی هستند.

در ادامه دبیر انجمن ادبی وفا تردد شبانه اراذل و اوباش را دارای بازخورد فرهنگی و امنیتی نامناسب دانست و افزود مجتمع شریعتی که شامل چند مدرسه و مکان رفاهی و کاملی برای تحصیل بوده و جزو بی نظیرترین مدارس می باشد اکنون فقط ۲۰ درصد آن قابلیت استفاده آموزشی داشته و سایر قسمت های آن به بخش های مختلف واگذار شده است.

در ادامه جلسه حاضرین به مشکلات دیگری از قبیل عدم وجود درمانگاه و داروخانه شبانه روزی در سطح محله و همچنین کمبود فضای ورزشی و فرهنگی اشاره نمودند. همچنین خواستار تغییر مسیر خط اتوبوس به وضعیت گذشته برای دسترسی به مترو شدند.

دکتر پیرهادی نیز ضمن تشکر از حضور گرم اهالی و مسئولین محله یاخچی آباد بر پیگیری مشکلات مردم تاکید نمودند.


http://www.afkarnews.ir/images/docs/files/000390/nf00390703-3.jpg

http://www.afkarnews.ir/images/docs/files/000390/nf00390703-2.jpg

http://www.afkarnews.ir/images/docs/files/000390/nf00390703-1.jpg