دزد تیزپا با شلیک تیر مامور جوان زمینگیر شد

به گزارشافکارنیوز،ساعت ۳:۲۳، دهم بهمن ماه ماموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ از طریق تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی تهران بزرگ در جریان یک فقره سرقت منزل که سارقان نیز در منزل مذکور حضور داشتند، در آدرس خیابان دردشت قرار گرفتند.

ماموران بلافاصله جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند، مشاهدات عوامل کلانتری نشان می‌داد که سارقان در حین سرقت هستند و از حضور آنان مطلع شده‌اند.

لذا ماموران سریعا راه‌های فرار متهمان را بسته که در همین حین ماموران مشاهده کردند، دو نفر بالای دیوار پشت خانه مذکور در حالی که قمه در دست دارند، ‌ در حال فرار هستند و مردم درصدد دستگیری آنان می‌باشند.

در ادامه یکی از متهمان به محض پریدن از روی دیوار دستگیر شد اما یکی دیگر از متهمان به سرعت از محل متواری شد، این متهم تیزپا که به سمت اتوبان باقری می‌دوید، با فریاد ایست پلیس متوقف نشد تا اینکه یکی از ماموران که مهارت خاصی در تیراندازی داشت پس از شلیک چند تیر ‌هوایی پاشنه پای چپ متهم را مورد هدف گلوله قرار داد.

با زمنیگیر شدن متهم تیزپا که نادر نام داشت تلاشهای پلیس نیز به پایان رسید و متهم مجروح به بیمارستان و همدستش به کلانتری منتقل شدند.