سرگردانی مسافران مترو در خطوط یک و دو

به گزارشافکارنیوز،بسیاری از مسافران مترو صبح امروز خود را با سردرگمی در ایستگاه‌‌های خطوط یک و دو مترو آغاز کردند و با تأخیر قابل توجهی به مقصد رسیدند.

سمیرا کارمند ۲۵ ساله‌‌ای که از مترو برای ترددهای روزانه خود استفاده می‌کند، ‌ گفت: تعدادی از مأموران مترو از ورود مسافران به ایستگاه صادقیه جلوگیری می‌کردند تا از حجم مسافران حاضر در ایستگاه کاسته شود اما این امر موجب شد بسیاری از مسافران از مسیرهای جایگزین برای سفر خود استفاده کنند.

هادی‌نژاد کارمند ۳۰ ساله دیگری که مشابه این وضعیت را در ایستگاه‌ ترمینال جنوب واقع در خط یک تجربه کرده بود، ‌ اظهار داشت: اعزام قطار تا ایستگاه جوانمرد قصاب به صورت عادی بود اما قطار در این ایستگاه ۱۰دقیقه توقف داشت و راهبر اعلام کرد در ایستگاه خزانه قطار توقف نخواهد داشت.

وی افزود: در ایستگاه ترمینال جنوب نیز در حالی که قطار با در باز به حرکت درآمد در همین وضعیت به مدت ۲۰ دقیقه در تونل توقف داشت و این امر موجب مشکل قلبی و تنفسی برای دو نفر از مسافران شد. بعد از این نیز اعلام شد قطار در ایستگاه مولوی و خیام توقف ندارد و مسافران با تأخیر قابل توجهی به ایستگاه امام خمینی رسیدند.

پیگیریها برای بررسی علل این مشکلات از مدیر شرکت بهرهبرداری مترو میسر نشد اما احسان مقدم مدیر روابط عمومی و امور بینالملل این شرکت دراین باره به خبرنگار تسنیم، گفت: در خط یک مترو بروز مشکلی گزارش نشده اما در ایستگاه صادقیه برای یکی از قطارها نقص فنی رخ داد که در مدت کوتاهی مرتفع شد و اعزام قطارها به حالت عادی بازگشت.