به گزارشافکارنیوز،سرگرد عبدالله حسینی با اشاره به دستگیری یک سارق «کش‌رو» توسط ماموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر اظهار داشت: ساعت ۱۱ شب شنبه ماموران گشت کلانتری ۱۵۴ چیتگر در حین گشت زنی در حوالی بزرگراه آزادگان به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شدند.

رئیس کلانتری ۱۵۴ چیتگر ادامه داد: پس از شک ماموران به راکب این موتورسیکلت، عوامل این یگان اقدام به متوقف کردن موتورسیکلت مذکور کردند و در بازرسی بدنی از راکب این موتورسیکلت موفق شدند یک عدد اسپری اشک‌آور را از داخل آستین کت راننده و تعداد ۷ رشته مروارید از داخل جیب کت وی کشف کنند.

وی افزود: ‌ ماموران که احتمال می‌دادند راکب موتورسیکلت اقدام به زورگیری و سرقت ۷ رشته مروارید کرده باشد، وی را به کلانتری ۱۵۴ چیتگر منتقل کردند که پس از انتقال وی و در بازجویی به عمل آمده مشخص شد این مرد جوان با کمین در اطراف و حاشیه پمپ بنزین‌های بزرگراه‌های تهران، زمانی که رانندگان به قصد سوخت‌گیری اقدام به ترک خودرو می‌کنند، دست به سرقت اشیاء داخل خودروی مالباختگان می‌زند.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: این فرد پس از دستگیری به جرم سرقت از خودروهای متوقف در پمپ بنزین اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده، به جهت تحقیقات بیشتر در خصوص سایر جرائم ارتکابی در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.