بیلبورد‌های عنایت آمریکایی برخاسته از جان و دل مردم بود

به گزارشافکارنیوز،ابوالفضل قناعتی با اشاره به فضاسازی و آراستن کلانشهرها در مناسبت‌های مختلف اعم از مذهبی و ملی اظهار داشت: یکی از وظایف مدیران شهری از هر کلانشهری فضاسازی در حوزه‌های مختلف است که این کار باید متناسب با شرایط هر جامعه‌ و کشوری صورت گیرد.

وی تصریح کرد: فضاسازی هر شهری با توجه به حجم جمعیتی و پاسخگویی به آن صورت می‌گیرد که در این زمینه می‌توان هم فضای رسانه‌ها، مطبوعات و همچنین سطح شهر تهران و نصب بیلبوردهایی با مضامین مختلف استفاده کرد.

قناعتی با تأکید بر اینکه نصب بیلبوردها در مناسبت‌های مختلف و با مضامین موردنظر هزینه‌ای را برای بیت‌المال ندارد گفت: این گونه کارها وظایف اختیارات تعیین شده برای مدیریت شهری است و نمی‌توان اقدامات این گونه را هزینه‌های اضافه بیت‌المال دانست.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: در هر کشوری برگزاری مراسم‌های شاد در روزهای ملی آمده است و به طور مثال می‌توان به کشور چین با هزینه‌های بسیار اشاره کرد اما در کشور ما برگزاری مراسم‌ها از جمله مراسم‌های ۲۲ بهمن با کمترین هزینه‌ها و با کمال صرفه‌جویی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در مسیر راهپیمایی امسال و به صورت ویژه در کلانشهر تهران شاهد بودیم که بیلبوردهایی با مضامین مختلف در سطح شهر نصب شده بود که مطالب بسیار خوبی در آن درج شده بود که از آن جمله می‌توان به بیلبوردهایی با عنوان «عنایت آمریکایی» اشاره کرد.

قناعتی ادامه داد: ما نمی‌توانیم داشته‌هایمان را که طی ۳۶ سال به دست آورده‌ایم برای مسائل اقتصادی و دنیوی زیر پا بگذاریم و باید بتوانیم همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند به سمت اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به شرایط دشوار در زمان جنگ تحمیلی گفت: در آن زمان شرایط به مراتب سخت‌تر از شرایط فعلی بود اما استقامت و ایستادگی مردم مثال زدنی بود و هم اینک نیز شاهد این استقامت و ایستادگی هستیم و خواهیم بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در موضوعات سیاسی نباید افراط و تفریط کرد گفت: در این موضوعات باید پشت‌سر مقام معظم رهبری حرکت کرد.

قناعتی ادامه داد: در موضوع مذاکرات هستهای نیز باید همانگونه که مقام معظم رهبری عنوان کردند که به تیم مذاکرهکننده اعتماد دارند ما نیز در این مسیر حرکت کنیم.