شب جمعه آخر سال؛ مترو بدون تعطیلی

به گزارش افکارنیوز، محسن نایبی درخصوص تمهیدات مترو تهران برای ایام پایانی سال گفت: استقبال از بهار و طرح‌های ویژه این ایام در مترو تهران خیلی زودتر از دستگاه‌های خدمت رسان دیگر آغاز می‌شود. با توجه به نیاز شهروندان تهرانی در استفاده از مترو برای خرید آخرسال برخی تمهیدات و تسهیلات را برای این ایام در جهت رفاه شهروندان در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود: عده‌ای از مردم تهران در طول سال کمتر مسافر مترو هستند؛ اما در ایام پایانی سال از مترو استفاده می‌کنند برهمین اساس میزان مسافر در ایام پایانی سال به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا می‌کند به ویژه در خطوط منتهی به بازار و مراکز خرید که همه همکاران در شرکت بهره‌برداری مترو تهران همه توان خود را گذاشته‌اند تا در این ایام خدمات و تسهیلات مناسبی به شهروندان ارائه شود.

وی تاکید کرد: برای شب جمعه آخر سال مترو تهران به صورت شبانه روزی ارائه خدمات می‌کند و در خطوط منتهی به بازار و مراکز خرید از طریق افزایش تعداد قطارها هدوی را کاهش می‌دهیم.

نایبی ادامه داد: پنجشنبه آخر سال و یک پنجشنبه قبل از آن ساعت کاری مترو در خط یک تا ساعت ۲۴ افزایش می‌یابد و همکاران ما بیش از گذشته در ایستگاه‌ها و سکوها آماده خدمت‌رسانی به مسافرین خواهند بود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران از استقرار تیمهای امدادی در ایستگاهها در ایام پایانی سال خبر داد و گفت: این تیمها درایستگاهها مستقر میشوند تا برای رفع عیبهای احتمالی در ایستگاهها آمادگی لازم را داشته باشیم.