اجرای چهار طرح‌ ترافیکی ویژه

به گزارشافکارنیوز،سردار جعفری نسب اظهارداشت: یکی از موضوعات مهم برای ما در ایام نوروز سفر بیش از ده میلیون نفر طی ۱۵ روز به استان مازندران است که دو موضوع تمهیدات ترافیکی و اسکان مسافران در این زمینه برای ما اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه حجم بالای مسافر کار را برای پلیس سخت می‌کند، افزود: مسافران زیادی در این ایام به شهرهای مختلف مازندران سفر کرده و ممکن است ناهنجاری‌هایی را به همراه آورند که پلیس همه تمهیدات لازم را در این رابطه انجام داده و هماهنگی‌های لازم با سازمان‌هایی همچون تعزیرات، فرمانداری و استانداری نیز انجام شده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با تاکید بر اینکه سعی می‌کنیم امنیت و آرامش را در سراسر استان مازندارن برای مسافران و شهروندان فراهم کنیم، گفت: نظارت و اشرافیت بر قیمت اجاره اماکن طی اقدامی تعاملی با تعزیرات و فرمانداری انجام می گیرد.

سردار جعفری نسب با اشاره به چهار جاده برفگیر و کوهستانی منتهی به استان مازندران افزود: تمام خودروهای پلیس در سراتاسر این مسیرها مستقر و قرارگاهی نیز جهت پوشش ترافیکی بهتر راه اندازی می‌شود همچنین چهار طرح‌ ترافیکی ویژه را اجرا خواهیم کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: طرحهای انتظامی در قالب استفاده از گشتهای پیاده و سواره نیز اجرا میشود و طی جلساتی با شبگردان پارکها و سرایداران در صدد بودهایم پوشش انتظامی مناسبی را در ایام نوروز داشته باشیم.