آخرین وضعیت تردد خودروها در جاده‌های کشور

به گزارشافکارنیوز،براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به‌روال عادی در جریان است.

طی شبانه‌روز گذشته، کل تردد ثبت‌شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۱۳۶۱ ترددشمار فعال درمحورهای برون‌شهری، نسبت به روزمشابه سال قبل ۷.۱۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۱ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۶ الی۱۷و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی۵ صبح صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب نمایند.

برخی محدودیت‌های ترافیکی ایام نوروز ۹۴


۱ - عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراهها، بزرگراهها و محورهایی که ضرورت ایجاب نماید ممنوع خواهد بود.

۲ - درتمامی محورهای برون شهری که درایام فوق ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌گردد، عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا، از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راههایی اعمال می­گردد که مقررات یکطرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می­شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

محور کرج - چالوس


*تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت کماکان در محور کرج - چالوس وبالعکس ممنوع می‌باشد.

* تردد انواع وسایل نقلیه در محور کرج - چالوس از ساعت ۱۲:۰۰ روزهای ۴،۷، ۱۳ و ۱۴ فروردین ماه ۹۴ الی ۰۳:۰۰ بامداد روزهای بعد، از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۰۳:۰۰بامداد روز های بعد، از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

*تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز ۱۲ فروردین ۹۴ ازمیدان امیرکبیر کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان در استان البرز به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع می­باشد.

* تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۲۲:۰۰ روز جمعه مورخه ۲۹ اسفند ۹۳ از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۲:۰۰ همان روز از میدان امیرکبیر کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه می باشد.

محور هراز


* تردد انواع تریلر در محور هراز کماکان ممنوع است.

*تردد انواع کامیون و کامیونت به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۰۲:۰۰ بامداد مورخ ۸ فروردین ۹۴ و از ساعت ۰۸:۰۰ صبح مورخ ۱۱ فروردین ۹۴ الی ساعت ۰۲:۰۰ بامداد مورخ ۱۶فروردین ۹۴ از تهران به آمل و بالعکس ممنوع می­باشد.

* تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت ۱۳:۰۰روزهای ۴ و۷ و۱۲و۱۳و۱۴ فروردین ۹۴ الی ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روزهای بعد، از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ روزهای فوق الی ۰۲:۰۰ بامداد روزهای بعد، از آب اسک تا رودهن(محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.

محور فیروزکوه


*تردد انواع تريلر و كاميون به استثناء حاملين مواد سوختي و فاسدشدني تا ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ ۸ فروردين ۹۴ و از ساعت ۰۸:۰۰ روزسه شنبه مورخ ۱۱ فروردين ۹۴ الي ۱۲:۰۰ ظهرروز شنبه ۱۵ فروردين ۹۴ ازتهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع است.