تدابیر ویژه ناجا در تعطیلات نوروزی

به گزارشافکارنیوز،سردار محمدرضا مقیمی امروز در نشستی با اعضای قرارگاه نوروزی امام علی(ع) فرماندهی انتظامی استان سمنان اظهار داشت: با توجه به اینکه سمنان و بسیاری دیگر از شهرهای کشور، در ایام تعطیلات نوروزی مبدأ مسافرت‌ها است و در پی این مهم تقریباً بیشتر شهر خالی از سکنه خواهد شد، تدابیر ویژه‌ای از سوی پلیس برای مقابله با سارقان منازل در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان نیز سبب کاهش خطر سرقت خواهد شد خاطرنشان کرد: شهروندان نیز باید نکات ایمنی را در پیشگری از سرقت رعایت کنند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اهمیت کاهش تلفات جاده‌ای به عنوان یکی از اولویت‌های پلیس تصریح کرد: تصادفات جاده‌ای و تلفات ناشی از آن دغدغه‌ای مهم برای نظام اسلامی ما است.

به گفته مقیمی، در همین راستا، سنگین‌ترین و عمده‌ترین مسئولیت پلیس و دستگاه‌های مرتبط با خدمات مسافران، در تعطیلات نوروزی کاهش حوادثترافیکی و حفظ سلامت شهروندان است.

وی با تأکید بر اینکه رعایت حقوق مردم و حفظ ارزشهای انقلاب خط قرمز پلیس است، تصریح کرد: نیروی انتظامی برای حفظ این خطوط قرمز با جدیت و برابر قانون تلاش و مجاهدت میکند.