تغییر برنامه‌ جان دو خبرنگار دیگر را نجات داد!

به گزارشافکارنیوز،یونسی‌پور به گاردین گفت که همه‌ی آن‌ها تصمیم گرفته بودند با هزینه‌ی شخصی برای پوشش تعدادی از مسابقات فوتبال از جمله بازی های تیم ملی ایران در برابر شیلی در اتریش و در برابر سوئد در استکهلم به این کشورها سفر کنند.

گروه در ابتدا برای رفتن به بارسلونا برای پوشش بازی روز یکشنبه‌ی رئال مادرید و بارسلونا برنامه‌ریزی کرده‌بود، اما یونسی‌پور و زاهدیان دو همکار دیگر خود را در این سفر همراهی نکردند. یونسی‌پور به گاردین گفت: “اگر ما به بارسلونا می‌رفتیم، همه با هم برمی‌گشتیم. ما تصمیم گرفتیم در وین بمانیم و بر تمرینات تیم ملی قبل از مسابقات تمرکز کنیم. ”

همچنين اين خبرنگار، که حجتالاسلامي و جوادي را براي مدت طولاني ميشناختهاست و پيش از اين نيز براي پوشش رويدادهاي ديگر با آنها سفر کرده بود، اظهار داشت دوستانش مي توانستند زنده بمانند اگر مجبور نبودند پرواز کمهزينه را براي سفرشان انتخاب کنند. وي گفت: "واقعيت اين است که آنها توان پرداخت هزينههاي پرواز ديگري را نداشتند چرا که ما داوطلب پوشش اين مسابقات با هزينهي شخصي خود شديم، رسانههايي که ما براي آنها کار ميکنيم ما را از نظر مالي پشتيباني نمي کنند.”