دلایل بوی بد عرق از نگاه طب سنتی

به گزارشافکارنیوز،لیلا شیربیگی متخصص طب سنتی درباره بیماری‌های پوستی اظهار داشت: بدن انسان یک سیستم دینامیک است که دائما در حال تولید مواد زائد و فضولات است.

پوست بهتر با رفع یبوست


به گفته وی افرادی که دفع مدفوع بهتری دارند و پس از هر بار اجابت مزاج احساس تخلیه کامل روده‌ها را دارند, پوست و چهره زیباتری دارند.

رفع بوی بدن عرق با دفع بهتر مواد زائد


این متخصص طب سنتی عنوان کرد: خیلی از افراد از بوی عرق بدن خود شکایت دارند که این بوی بد به دلیل عفونت اخلاط در بدن است که دفع بهتر مواد زائد می‌تواند به رفع بوی بد عرق کمک کند.

شیربیگی گفت: دفع فضولات بدن از سیستم گوارش به وسیله مصرف داروهای مسهل, مصرف ملینات و حقنه درمانی البته با تجویز پزشک طب سنتی صورت می‌گیرد همچنین دفع مواد زائد از طریق کلیه‌ها توسط مصرف مواد ادرارآور که به اصطلاح مدرات با تجویز پزشک صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در طب سنتی برای درمان بیماری‌ها انواع روش‌های درمانی وجود دارد که برای عضلات و مفاصل دلک یا ماساژ است همچنین از تعریق درمانی در حمام یا سونا می‌توان برای درمان بسیاری از بیماری‌ها بهره برد.

روش‌های درمان در طب نوین بسیار محدود است


این متخصص طب سنتی افزود: روشهای درمان در طب نوین بسیار محدود است ولی درمان در طب سنتی بسیار گسترده است. درمان در طب سنتی ممکن است که زمان بر باشد ولی بسیار پایدارتر بوده و حتی بیمار میتواند با تجویز پزشک از روشهای درمانی متفاوتی بهره ببرد.